Jeedrzej - 2016-05-05 07:18:48

Enjoy my patch notes:
Generalnie wszystkie zmiany i drobne poprawki będą umieszczane tutaj.

Jeedrzej - 2016-05-05 11:02:51

TJM - wersja 1.0.1

Bugfixy:
-Wszyscy wojownicy cienia na Leśnym Dolmenie przywołują już się prawidłowo
-Boss na leśnym dolmenie przywołuje już się prawidłowo
-Boss na lodowym dolmenie przywołuje się już prawidłowo
-Boss na lodowym dolmenie nie daje już potrójnej szansy na loota
-Dopracowano teksty Boga ciemności.
-Naprawiono solo dungeon Serce Lasu. Można już go wykonywać.
-Pousuwano przestarzałe warpy i zastąpiono je statkami/przyciskami
-Znerfiono odporność bossa w Sanktuarium Natury. Jednocześnie zboostowano jego atak.



Zmiany:
-Po odpaleniu Mrocznego Ołtarza, nie da się go opuścić, aż do czasu wyłączenia go. (Bóg Ciemności : Walcz albo giń tchórzu!)
-Mennica, Antymag, Garbarnia już nie działają. Zmiana ma na celu ograniczyć czas pracy ADMINA.
-Dodano na spawnie teleporty do wszystkich Solo Dungeonów. Teleportacja kosztuje 50$
-Elitarne klasy nie mogą już używać specjalnych zdolności (takich jak rytułał natury, błogosławieństwo zywiołów itp) poza elitarną pracą. Ma to na celu oszczędzenie czasu admina oraz zrównoważenie możliwości klas.
-Od teraz na Group dungeonach można używać jumpa. Jednak wjumpowanie do adminowych pomieszczeń należy zgłosić. I pod żadnym pozorem nie wolno tego faktu wykorzystywać(Jak któryś coś naciśnie to zabije...).
-Piorun został zablokowanyw 4 group dungeonie. Jest to spowodowane zbyt dużą ingerencją tej komendy w klimat tamtego miejsca
-Dodano nowe sety do Gildii Poszukiwaczy Przygód(Opis setów na forum)
-Zboostowano bronie elitarnych klas



Potrzeba więcej testerów aby wyłapać wszystkie bugi!


Wkrótce kolejne patch noty :)

Jeedrzej - 2016-05-06 11:43:45

TJM - wersja 1.0.2

Bugfixy:
-Na różdżkach są już prawidłowe zaklęcia
*Domyślnie, magom na różdżki ustawiony jest /home. Wystarczy poprosić o zmianę jeżeli się chce.
-Teleporty do Solo dungeonów działają już prawidłowo
-Pająki w Sercu lasu mają już prawidłowe nazwy


Zmiany:
-Usunięto tytuł Mistrz Gildii.
-Znacząco zboostowano łuki(podniesiono enchant wszystkich łuków setowych o 2)
-Wszystkie setowe różdżki dodają teraz 0 obrażeń fizycznych. Nadal jednak posiadają atrybuty, zaklęcia i enchanty.


Nadal potrzeba jak najwięcej testów. Róbcie ile wlezie SD, GD, Dolmenów itp

Jeedrzej - 2016-05-07 11:05:11

TJM - Wersja 1.0.3

Bugfixy:
-Zbalansowano Grobowiec Rhysa XVII
-Zbalansowano Komnaty Zpaomnianej Magii

Zmiany:
-Dolmeny zostały podpisane. Jak wchodzi się na ich region to wyświetlają swoją nazwę.


Wciąż potrzeba testerów! Sprawdzajcie czy wszystko działa! :)

Jeedrzej - 2016-05-08 13:20:30

TJM - Wersja 1.0.4

Bugfixy:
-Nekromanta na Wyspie Potępionych przyzywa już swoich nieumarłych prawidłowo
-Diaxowe zbroje setowe generują już zwyczajną wartość armora, zamiast podwojonej. Jako że armor stakuje się tylko do 20, nie wpływa to na obronę zbroi.
-Nekromanta na wyspie potępionych został nieco dopracowany
*Platforma jest niżej i można bić go spokojnie z melee
*Nie da się go zrzucić z platformy


Zmiany:
-Bch został mistrzem gildii kupców. Gildia kupców już działa. Można dołączać.
-Przemianowano gildyjne warpy na krótsze nazwy(GW,GM,GK)
-Usunięto warp pradawni. Teleportuje do niego maszyna portal Elka
-Druidzi moga teraz stakować potki leczenia
-Od teraz zebraniu układanki z dolmenu pozwala stworzyć fragment setu otchłani a nie cały set.
*Set jeszcze nie powstał więc cierpliwości
-Zwiększono szanse lootu itemu setowego z dolmenowego bossa z 10% do 20% (dolmeny są dłuższe w wykonaniu więc nagroda częstsza)
-Tarcze generują teraz 6 armora. Ma to na celu zlikwidować sytuacje w której na  SD magowie byli oneshotowani przez bossa. Jako iż armor nie stakuje się więcej niż do 20, zupełnie nie wpływa to na tanków.
-Mobki na Wyspie potępionych zostały nieco zboostowane

Next week:

Plan dodatków:
1.Gildia zabójców
2.Arena PVP
3.Kampanie
4.Fabuła
5.ED
6.Minifabuły

(Plan został określony na podstawie ankiety wśród kilku graczy)

W obecnym tygodniu admin będzie zajmował się:
-Gildią Zabójców. Zajmie to pewnie cały tydzień
-Bugfixami
-Drobnymi zmianami

Jeedrzej - 2016-05-09 09:12:52

TJM - Wersja 1.0.5

Bugfixy:
-Nekromanta na wyspie potęponych przyzywa już swoich nieumarłych prawidłowo


Drobne zmiany:
-Gracze moga teraz wyświetlić wszystkie możliwe warpy
-Wgrano a następnie usunięto citizens. Wywołuje zbyt dużo problemów. Czekamy na dopracowaną wersję.
-usunięto opóźnienia teleportacji oraz czas między teleportacjami
*Jest to spowodowane możliwością bugowania SD dzięki opóźnieniom.
-Dodano rzemieślników
*Działają analogicznie jak poszukiwacze przygód i mają własny ranking
-Zmiany w GK:
*Obniżono ilość wymaganego obrotu pieniądza w gildii kupców na 1 pkt z 5000$ na 2000$
*Dodano elitarne stoje kupców
-Zmiany w GM:
*Dodano elitarne szaty, jednocześnie obniżając ich cene w pkt
*Dodano kostury gildii, jednocześnie obniżając ich cenę w pkt
-Zmiany w GW:
*Dodano elitarne zbroje, jednocześnie obniżając ich cenę w pkt
*Dodano losową broń za punkty

Jeedrzej - 2016-05-10 08:16:01

TJM - Wersja 1.0.6

Bugfixy:
-Zbalansowano moby na Wyspie potępionych (są silniejsze)
-Zbalansowanie i dopracowanie upadłej fabryki:
*Moby są silniejsze
*Boss działa teraz prawidłowo
*Nagroda pojawia się już w klasyczny sposób
-Przebalansowano jobs aby nie dało się nabić 100k w pół godziny
-Przebalansowano SD Jezioro Starszych Głosów.
-Dowód ukończenia Podziemi studni ma już prawidłową nazwę

Drobne zmiany:
-Wyłączono jumpa w gildiach. Ma to na celu zapobiegnięcie sytuacji w której teleportowano się do tamtejszych komnat adminowych.
-Można już kupić elitarny set wojownika
-Wyłączono tpahere i tpaccept na GD. Od teraz po zakończonej walce, graczy którzy zginęli teleportuje ADMIN
*Ma to na celu zapobiegać sytuacji w której gracze powracają na bossy mimo kary.

Jeedrzej - 2016-05-11 13:36:00

TJM - Wersja 1.0.7

Bugfixy:
-Teleporty do SD pobierają już pieniądze właściwej osobie
         *Teraz najpierw pobierają, a następnie po sekundzie teleportują
-Zaktualizowano i dopracowano permissionsbukkit. Rangi będą wywoływac mniej błędów oraz nie generować tyle pieruństwa na konsolę... (generalnie powinno być lepiej.)
    *Jeżeli w czymś się pomyliłem to od razu mówić! Postaram się szybko naprawić.
-Wgrano odpowiednie LWC - Zabezpieczanie skrzynek itp itd powinno działać lepiej!
    *Ponownie, jeżeli coś nie będzie działało - pisać
    *Da się już zabezpieczać nowe drzwi i furtki
-Usunięto część zbędnych regionów oraz zaktualizowano te ze starymi nazwami.
    *I znowu, jeżeli coś nie będzie z nimi działało - piszcie!
-Przebalansowano GD Sanktuarium Natury
    *Zniknęła spora część trawy
    *Zniknęło 50% lian
    *Usunięto glowstone. Teraz w sklepieniu sanktuarium są dziury przepuszczajace światło
    *Wspinaczka do bossa została ułatwiona
    *W sali z bossem również umieszczono dziurę w suficie, sprawiającą iż w komnacie jest całkiem jasno.
    *Osłabiono healing druida
    *Zmniejszono poziom trucizny druida z 3 na 2
    *Zboostowano siłę ataku pająków



*To poczatek usprawniających i optymalizacyjnych zmian wśród pluginów. Będę kontynuował dopracowania.


Drobne zmiany:
-Na tablicy gildii kupców można już stawiać tabliczki
-Usunięto rangę Arcymag
     *Jeedrzej od teraz ma rangę Elitarny Mag. Wciąż pozostaje jednak Arcymagiem krainy sektorów(Tak jak Anwen Arcydruidką)
-Usunięto rangę Generał
     *Jeżyk od teraz ma rangę Paladyn. Wciąż pozostaje jednak generałem Krainy Sektorów(Tak jak Sylvanas Strażniczką Imperium)
     *Zarówno Jeżyk jak i jeedrzej to postacie fabularne i na fabułach mają OPa więc zasadniczo zmiana nie wniesie nic prócz usprawnienia rozgrywki
-Wzmocniono efekt odporności wojownika z 1 do 2. Oznacza to ze bazowo wojownicy otrzymują 40% obrażeń mniej niż innne klasy.
-Usunięto mikstury poszukiwaczy przygód. Teraz ich rolę przejmują Runy z Gildii Wojowników. Jednocześnie cena run staniała do 1pkt za sztukę
-Zmiany w artefaktach:
    *Artefakty są teraz niezniszczalne
    *Nowy artefakt - Runiczne Ostrze. Posiada je generał jeżyk(Zdobył podczas pierwszej fabuły). Jest to oficjalna broń generała.
    *Nowy artefakt - Kostur Teleportacji. Posiada je arcymag jeedrzej(Zdobył podczas pierwszej fabuły). Jest to oficjalna broń arcymaga
    *Ebonowy Kilof i Zguba pradawnych zostały zmienione. I również są niezniszczalne.
    *Zguba Pradawnych staje się oficjalną bronią króla Krasnoludzkich gór
-Dodano sposób detronizacji króla Krasnoludzkich Gór
    *Nowy kandydat(Natchniony kransolud) musi posiadać większy lvl górnika od obecnego władcy(Lub równy gdy król osiągnął lvl maksymalny). Następnie ma prawo wyzwać go na pojedynek o władzę(Maximum raz na 2 tygodnie). Jeżeli wygra to cała władza przechodzi w jego ręce.

Jeedrzej - 2016-05-12 11:20:23

Dzisiejszy patch miał na celu dopracowanie obecnego kontentu PVE

TJM  -  Wersja 1.0.8

Bugfixy:
-Zablokowano spam informacji "you can not build here" na solo dungeonach
-Dolmeny niestety nadal wymagają przelogowania po ich wykonaniu. Postaram się to zmienić w nadchodzących patchach.
-Przesunięto przyciski włączające dolmen tak aby nie dało się samotnie odpalić dwuosobowego dolmenu.
    *Przyciski włączające są teraz zawsze otoczone cegłami kresu
-Boss na Dolmenie Centralnym został zbalansowany. (Zmniejszono mu obronę)


Drobne zmiany:
-Mroczna potęga Boga Ciemności, panująca wokół dolmenu, wypacza uzdrowicielską magię, blokując używanie zaklęcia /heal
    *zmiana spowodowana możliwością solowania dolmenu przy spamie /heala oraz możliwością zdejmowania efektów nakładanych przez Boga Ciemności i wojowników cienia.
-Mroczna potęga Boga Ciemności teraz spowalnia walczących(efekt Spowolnienie 2)
-Od teraz na group dungeonach pvp jest wyłączone, aż do momentu walki z bossem.
    *Ma to zapobiec przypadkom w których gracze niechcący zabijali siebie na wzajem.
-Skoro SD i tak teleportują przez kolejne pomieszczenia, tłoki i bramy zastąpiono barierą. Widać przez nią co jest po drugiej stronie ale nie da się przejść.
    *Generalnie żadna zmiana w mechanice
    *Problem ze skipowaniem SD niestety wciąż pozostaje i zostanie rozwiązany w kolejnych patchach.
-Nowy artefakt: Nerfhammer
    *Posiada go ADMIN
    *Jest to oficjalna broń admina.
    *Każdy widzi gdy jest używany...

Jeedrzej - 2016-05-14 11:31:50

TJM - Wersja 1.1.0 - Gildia Zabójców

Bugfixy:
-Zardzewiały topór, tak jak innne sety nie wyświetla już atrybutów


Drobne zmiany:
-Wszyscy gracze otrzymali komendę /delhome
-Komenda /warps działa już wszystkim graczom
-Mistrz gildii kupców może sprawdzać ranking pieniądza

Kontent - Gildia Zabójców:

Tak jak obiecałem, czas na naszym serwerze dodać kontent PVP. Już pewnie zauważono iż solidnego PVE w Krainie Sektorów nie brakuje(Są przecież SD, GD, dolmeny itp...), dlatego w kilku następnych updatach zamierzam dodawać, dopracowywać i bugfixować głównie PVP. W planach miałem aż trzy aspekty rozgrywki między graczami(Dwie zostaną wprowdzone w miarę szybko, na trzecią przyjdzie nieco poczekać). Pierwszy z nich jest bardzo... nieuczciwy, niehonorowy, mroczny... liczę iż wam się spodoba.

Właściwie to Gildia już była obecna na serwerze, z tym że pod inną nazwą - Mrocznego Bractwa. Teraz przemianowano ją aby nie stanowiła tak dużego odwołania do świata TES.
Główny problem jednak stanowił system, w którym tylko operator miał zabawę związaną z zabijaniem graczy. Zdecydowałem się więc całkowicie zmodernizować zasady. Teraz każdy z was ma równe szanse na udział.



Chwała Ciemności
Pokonajcie więc strach i dołączcie do złowrogiej organizacji jaką jest Gildia Zabójców. Zasiejcie panikę wśród mieszkańców Krainy Sektorów i stańcie się postrachem wszystkich natchnionych!

Sposób dołączenia:
Znajdź nas. Zabij dla nas. Dołącz do nas.
Gildia nie przyjmuje byle kogo...
Po pierwsze trzeba ją odnaleźć. Teoretycznie ma placówki we wszystkich miastach, ukryte jednak przed wzrokiem nieświadomych...
Dalej, należy udowodnić swoją wartość, wykonując zlecenie.
Dopiero wtedy można się mienić przynależnością do gildii.

Praca:
Poleje się krew.
Zabijanie nie jest rzeczą prostą, zwłaszcza gdy nad bezpieczeństwem krainy czuwa Generał i Arcymag. Na szczęście potęga Boga Ciemności stoi po stronie gildii...
Posiadając specjalne przedmioty, tętniące mocą Mrocznego Pana, zabójcy są w stanie ignorować ochronne zaklęcia jeedrzeja i uniknąć wszelkich kar związanych z morderstwami. Na szczęście wywiad Jeżyka już się o nich dowiedział i oficjalnie ogłosił iż jeżeli ktoś zobaczy przed sobą kogokolwiek korzystającego z tych przedmiotów, ma pełne prawo walczyć z nim w obronie własnej.

Oferta:
Bóg Ciemności nas wynagrodzi...
Łaska Mrocznego Władcy może czasem okazać się niezwykle przydatna...

Zlecenie zabójstwa:
Boże Ciemności, obdarz mnie swą łaską i ześlij śmierć na mych wrogów...
Gildia nie tylko daje zadania związane z morderstwami. Równie chętnie przyjmuje zlecenia...


Systemowo:
-Nowa Gildia - Zabójców.
-Dołączenie:
*Poziom klasy zaawansowany(tak samo jak do innych gildii)
*Odnalezienie siedziby Gildii i wykonanie dla nich jednego zlecenia
-Zabijanie:
*Możliwość ignorowania kary za morderwstwo pod warunkiem użycia odpowiednich przedmiotów.
*Ceremonialna klinga - Wyjątkowo potężny miecz, za pomocą którego należy zabić ofiarę.
*Zbroja Zabójcy - szata boostująca niewykle mocno atak, ale dodająca 0 armora. Należy mieć ją założoną podczas aktu zabójstwa.
*Przedmioty Gildii Zabójców nie mogą być używane poza jej pracą. W dodatku niesamowicie szybko się psują.
*Macie pełne prawo atakować kogoś kto ma na sobie te przedmioty.
-Praca:
*Codziennie jakieś zlecenie.
*Jeżeli tego dnia zabił cię inny zabójca, twoje zlecenie jest blokowane.
*Cel nie może zostać poinformowany o zleceniu. Jeżeli zostanie to quest kończy się niepowodzeniem.
*Kupcy jako klasa dogadali się z gildią i są wykluczeni ze zleceń. Chyba że sami dołączą do organizacji.
*Osoby objęte pacyfizmem Gildii Kupców, nie mogą zostać zlecone danego dnia.
*Ignorowanie kary za morderstwo nie działa na osoby objęte ubezpieczeniem Gildii Kupców
*Ignorowanie kary za morderstwo działa tylko przy wykonywaniu zlecenia.
-Oferta:
*Klasycznie, za punkty
-Zlecenie zabójstwa:
*książka + zapłata + przycisk. W siedzibie gildii.





Next week:

Plan dodatków:
1.Arena PVP
2.Kampanie
3.Fabuła
4.ED
5.Minifabuły

(Plan został określony na podstawie ankiety wśród kilku graczy)

W obecnym tygodniu admin będzie zajmował się:
-Areną PVP. Myśle że 3 dni wystarczą na nią
-Dość dużym updatem wśród setów(Cały jeden dzień)
-Elitarnym Kursem na Uniwersytecie

Do odbyudowy  fabuły zostali wyznaczeni bch i troll. Jeżeli za długo jej nie ma to do nich pretensje :P

Jeedrzej - 2016-05-15 12:29:38

TJM - Wersja 1.1.1

Bugfixy:
-Boss w Podziemiach studni porusza się już z prawidłową prędkością
-Do pracy rybaka dodano zarobek za wyłowione skarby
-Nazwa całej szaty maga jest już prawidłowa

Drobne zmiany:
-Dolmeny zostały przemianowane na Ołtarze aby nie było zbyt duzego odwołania do ESO
-Dodano zasady zwolnienia Mistrza Gildii Kupców
-Zmieniono zasady Gildii Kupców
*Przepraszamy za nieporozumienia wynikające z poprzednich zasad.
-Zarządca nie może więcej używać komendy /fly
    *Jest to spowodowane możliwością oszukiwania na dolmenach, Solo dungeonach i innych.
    *Zaklęcie lotu staje się możliwością typową dla gildii magów
    *Król Krasnoludów też je traci
    *Fly jest teraz dozwolone na fabułach. Z tym że niektóre mechanizmy i postacie będą w stanie je wyłączyć.
-Każdy gracz może teraz sprawdzić cenę przedmiotu komendą /worth
    *Jeżeli pokazuje że itemu nie da sie sprzedać, znaczy że nie dodałem go do bazy danych. Jesli uważacie iż powinienem dodać, napiszcie i podajcie cenę. Dodam.
    *Ceny są pogladowe, i obecnie tylko podstawowych towarów.
    *Na podstawie tych cen Gildia Kupców określa swoje.
-Utrudniono ucieczkę z więzienia

Kontent - Gildia Zabójców:

-Jeżeli zabije się zabójce w samoobronie, jego zlecenie kończy się niepowodzeniem, a on trafia do więzienia na 8h.
-Osoba która zabiła zabójce w samoobronie otrzymuje 800$ nagrody

Jeedrzej - 2016-05-19 08:49:13

TJM - Wersja 1.1.2

Bugfixy:
-Potki druida stakują się już prawidłowo
*Są to jedyne potki które można kupić zestackowane. Jest to spowodowane trudnością healowania w MC oraz faktem że czasem na jednego bossa schodzi ich ponad 60 - co nie mieściło by się w EQ
-Zaktualizowano bazę danych do komendy /worth


Drobne zmiany:
-Zmieniono wersję serwera na 1.9.4
-Zaktualizowano prawo

Kontent - Gildia Zabójców:
-Od teraz otttrzymuje się zlecenie na osobę o poziomie klasy "wyższym lub równym". Wciąż nie da się jednak otrzymać na osobe o poziomie niższym.

Jeedrzej - 2016-05-19 18:23:26

TJM - Wersja 1.2.0 - Arena PVP

Bugfixy:

Zmiany:

Kontent - Arena Championów:

Zatem tak jak obiecywałem, czas na drugi aspekt pvp na naszym serwerze. Pierwszy był bardzo nieuczciwy i skryty... z pewności przypadł niektórym do gustu - ale nie wszystkim. Wprowadzam więc coś o wiele bardziej otwartego i honorowego: Arenę PVP

Opuszczona Smokońska budowla wyłania się z otchłani historii
Fabularnie:
Nasze wyprawy do Nowej Smokonii, oraz bezustanna praca Elka pozwoliły na odkrycie niegdyś bardzo uczęszczanego miejsca - Areny Chamionów, gdzie w przesłości, smokońscy wojownicy, nie posiadający przecież wrogów poza granicami państwa, mierzyli się w śmiertelnie niebezpiecznych bataliach, w drodze po chwałę i sławę! Ku zdumeniu odkrywców, zaklęcia którymi zostało obłożone to miejsce wciąż działają, wyposażenie również uniknęło kradzieży. Rodzi się zatem pytanie... Dlaczego by jej nie reaktywować?

Któż będzie dzisiaj, Championem Areny?!
Podejmijcie więc wyzwanie Areny Championów i zmierzcie się już nie z tępymi bestiami tego świata, lecz przeciwnikiem o wiele potężniejszym - sobą nawzajem! Nie traćcie odwagi w drodze po sławę i chwałę, najpotężniejszych bowiem czekają wspaniałe nagrody!

Sposób dotarcia:
Arena Championów słynęła niegdyś na całym kontynencie wschodnim!
Istnieją dwa sposoby dotarcia na arenę. Pierwszy - dotrzeć pieszo, przemierzając całą Smokonię. Droga długa i niebezpieczna, ale niezwykle malownicza. Drugi - skorzystać z teleportu ustawionego przez arcymaga i znaleźć się bezpośrednio przed budynkiem.

Walka:
Nie ważna jest twoja potęga, na arenie liczą się wyłącznie umiejętności!
Chcesz wykorzystać swój sprzęt? Nie marnuj go! Twórcy areny przewidzieli całe wyposażenie z myślą o walczących. Jest ono darmowe, w dodatku - niezniszczalne. Pozwala też zachować balans między wszystkimi natchnionymi, niezależnie od klasy, rasy, czy czasu przebywania w krainie.
Dodatkowo smokońscy czarodzieje, wiedząc iż nowi wojownicy nie będą mieli szans z niezwykle doświadczonymi weteranami, umieścili na polu walki wiele sprytnych mechanizmów. Skorzystanie z nich może nagle przechylić szale zwycięstwa i sprawić iż nawet najlepszy champion będzie musiał salwować się ucieczką.

Nagrody:
Tylko najlepszy zostanie doceniony!
Twórcy areny pozostawili po sobie wiele potężnych broni, przeznaczonych dla zwycięzców ich rozgrywki. Ci którzy podejmą wyzwanie i udadzą się walczyć, mają szanse je zdobyć. Stąd zatem pytanie: Któż będzie dzisiaj, Championem Areny?



Systemowo:
-Nowa Aktywność na serwerze - Arena PVP
-Sposób dotarcia:
*komenda /warp arena_pvp
*Brak wymogów klasowych
-Sposób wejścia:
*Wejście na arene czyści całe eq więc proszę nic ze sobą nie brać.
*Wejść można wybierając jedną z dostępnych profesji.
*Wybór profesji powoduje otrzymanie specjalistycznego, niezniszczalnego eq, dozwolonego wyłącznie na Arenie.
*Eq powoduje balans między klasami/rasami, zapobiega utracie setów przez walkę oraz blokuje możliwość gdzie dwoje walczących nigdy nie byłoby się w stanie pokonać.
-Dostępne profesje:
*Czarodziej(Kolcza zbroja, żelazny miecz, diaxowy kostur)
*Tarczownik(Żelazna zbroja, żelazny miecz, tarcza generująca armora)
*Berserker(Żelazna zbroja, żelazny miecz, żelazny topór)
*Łucznik(żelazna zbroja, łuk z nieskończonością, żelazny miecz, strzała)
-Przełączniki na arenie:
*Głównie generują efekty i dają buffy. Ale nie tylko
*Jeden z nich karmi. Jest to jedyna forma jedzenia na arenie.
-Eq arenowe:
*Jest niezniszczalne
*Nie wolno go używać poza areną
-Wyjście z areny:
*Jedyna droga to śmierć :P
-Nagrody z areny:
*Pojawiły się już ich opisy na forum.
*Są głównie pvp. Mają więc ostrość i odrzut.
*Co tydzień wybierany jest Champion który dostaje fragment setu
-Naliczanie wyniku:
*Liczą się głownie kille i asysty. Chowając się nic nie zdziałacie.






Info:
Mimo testów Arena moża być bardzo niezbalansowana i ukrywać wiele bugów! Działajcie i wyłapujcie ile się da, jestem otwarty na sugestie w tej sprawie.

Jeedrzej - 2016-05-20 12:41:42

TJM - Wersja 1.2.1

Bugfixy:
-Dowody z Mrocznych ołtarzy wyświetlają już prawidłowe nazwy

Drobne zmiany:
-Zaktualizowano wzmiankę w prawie adminowym odnośnie nowości

Kontent - Arena PVP:
-Wejście na arenę aktywuje odporność 6 na 7 sekund. Ma to na celu wykluczenie sytuacji w której nowo przybyły zostanie zabity na wejściu.
    *Dodatkowo usuwa to klasowy efekt wojowników odporność 2. Ma to na celu zrównoważenie zaawansowanych klas Mag/Wojownik/Technomag na arenie(W końcu magowie i technomagowie na tym stopniu nie mają nic bojowego)
    *Efekty elitarnych klas wojowniczych są nadal aktywne.
-Przedłużono czas działania efektów z przycisków do 40s
    *Czas będzie balansowany na podstawie waszych opini i testów
-Zboostowano atak berserkera
-Dodano nowe przyciski o nowych działaniach. Głównie negatywnych
-Zablokowano wyświetlanie wiadomości "hey you cannot do that here" na arenie
-Zablokowano heala na arenie
-Zboostowano obrone tarczownika


Arena wciąż potrzebuje balansu i testów. Tak więc dajcie jej jeszcze czas zanim ocenicie :)

Jeedrzej - 2016-05-20 18:33:56

TJM - Wersja 1.2.2

Bugfixy:
-Działka trolla nie blokuje już przejścia przez SD Pajęcza Kopalnia

Drobne zmiany:
-Dodano sety Otchłani
       *Za całą układankę wypada 1 fragment
       *Są to najsłabsze sety boskie. Te z ED będą lepsze. Mimo to obecnie są najpotężniejsze. I łatwo się je farmi.
       *Dodano ich opisy na forum

Większe zmiany - Sety:
-Takie same zbroje na tych samych poziomach generują teraz inne atrybuty
*Przykładowo żelazna zbroja: Elitarny Pancerz Technomaga i żelazna zbroja: Pancerz Mrocznego bractwa generują podobne atrybuty(Oba są poziomu elitarnego) z tym że bractwa zwiększa speed o 12%(technomaga 10) a obrażenia o 3(technomaga o 3,5). Trzeba się zdecydować co się woli podczas farmienia setów.
*Zaktualizowano opisy setów na forum zgodnie ze zmianami.
-Wszystkie bronie z dolmenów mają teraz enchanty Pogromca Nieumarłych
-Niemal wszystkie topory mają enchant ostrość(W końcu używa ich się w drugiej ręce zazwyczaj)
    *Wyjąteki to niektóre topory z GW oraz Topór nienawiści z dolmenów
-Zmieniono enchant odrzut w broniach Championa Areny na Zaklęty płomień. Jest on bardziej przydatny w pvp.

Kontent - Arena PVP:
-Codziennie 3 najlepsze osoby na arenie dostają odpowiedno 1000/750/500 $
*Zaczynamy od przyszłego tygodnia
-Znerfiono armora tarczownika
*Powraca do wartości z przed dzisiejszego dnia
-Zastąpiono przycisk opóźnionej śmierci przyciskiem opóźnionej trucizny
*Śmierci był zbyt potężny dla magów.
-Nie można już otwierać drzwi w domkach na arenie. Są otwarte na stałe

Jeedrzej - 2016-09-05 10:39:30

TJM - Wersja 1.2.3

Bugfixy:
-Zablokowano komendy które omijały blokadę na GD,SD i ołtarzach
-Zablokowano używanie owoców chorusu na ołtarzach i dungeonach

Drobne zmiany:
-Zboostowano zarobek z łowcy potworów z zombie o jakieś 20%
    *Zombie nadal jest dużo mniej warty niż inne potwory bo łatwo się go farmi
-Zaktualizowano wersję gry na 1.10
-Zaktualizowano część pluginów

Kontent - Arena PVP:
-Usunięto komnatę pośrednią, bo powodowała ona możliwość wnoszenia na arene setów i eq
    *Teraz pojawiamy się bezpośrednio na arenie.
    *Przedłużono efekt nieśmiertelności z 7s do 10s
-Zboostowano obronę tarczownika o 1
-Znerfiono obronę czarodzieja o 2
-Znerfiono atak berserkera o 2
-Zablokowano komendy omijające ochrone regionu

Jeedrzej - 2016-09-06 21:01:43

TJM - Wersja 1.2.4

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Zablokowano Siedzibę Rady. Teraz tylko radni moga tam wchodzić.
-Dodano mapę Zjednoczonych Sektorów, w siedzibie rady.

Kontent - Solo dungeony:
-Wejście do SD automatycznie wyłącza fly

Kontent - Arena Championów:
-Dodano kilka usprawnień w celu zmniejszenia laga na arenie
-Dodano magmę dookoła jeziorka lawy
-Załatano dużą część kopalni dookoła areny w celu wykluczenia jumpowania poza arene
-Wejście na arenę automatycznie wyłącza fly

Kontent - Mroczne ołtarze:
-Otchłań coraz bardziej wdziera się w nasz świat i koło mrocznych ołtarzy pojawiły się drzewa horusów.
*obszar ołtarza został powiększony oby objąć nowe rośliny
-Zablokowano zaklęcie /world na ołtarzach
-Dolmen od teraz co 10s wyłącza fly WSZYSTKIM graczom na serwerze.

Jeedrzej - 2016-09-08 10:37:22

TJM - Wersja 1.2.5


Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Dodano mapy w siedzibie rady.
-Dodano dźwignie w siedzibie rady z transferem pieniędzy.
-Przebudowę graficzną rady pozostawiam Lyokoherosowi który buduje znacznie ładniej ode mnie.
-Zabrano zarządcom /invsee, ale przywrócono /fly
-/fly ponownie jest zabronione na fabułach
-Dodano dźwignie fly w Gildii magów.
*Użycie jej jest równoznaczne z wykupieniem fly za punkty. Jak się raz użyje to tego samego dnia można używać dowolną ilość razy. Admin uzna to za jedno kupno.
-Dodano królika do myśliwego (jobs)
-Usprawniono worth

Jeedrzej - 2016-09-11 23:00:27

TJM - Wersja 1.2.6

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Dodano do siedziby rady mapy wszystkich odblokowanych lokacji
-Zarządcy nie są już odporni na kicka
-Od teraz każda osoba która zdobyła tytuł zaawansowany otrzymuje maila od gildii zabójców, z zaproszeniem do dołączenia
*Mail jest identyczny jak ten który został rozesłany tuż po powstaniu gildii
*Osoby które otrzymały tego maila wcześniej, nie otrzymają go
-Powstało nowe morze... (Tak. Nudziło mi się).
* W sumie nawet dwa

Zmiana w bossach:
-Od teraz głównym atakiem większości bossów są mikstury szkody. Wciąż tak jak poprzednio celem jest tank, jednak teraz wszyscy dookoła odnoszą obrażenia
-Ma to "zachęcić" wszystkich do zdobywania lepszych zbroi. Nie tylko tanka
-Głównym celem jest fakt że mikstury nie niszczą zbroi, gdyż coraz silniejsze bossy powodowały coraz szybsze jej uszkodzenia.
-Boss wciąż może bić mieczem, ale atak ten zawsze będzie zadawał stosunkowo mało(Aby nie psuć szybko zbroi)
*Mobki nadal niszczą zbroję tak samo

Jeedrzej - 2016-09-14 13:44:09

TJM - Wersja 1.2.7

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Dodano kolejną część nowego morza XD
-Forum rady zostało zablokowane wyłącznie dla radnych
*Przeniesiono część wątków z Forum Rady do Centrum
-Usunięto posty na forum które były przedawnione lub wymarłe

Jeedrzej - 2016-09-15 14:19:45

TJM - Wersja 1.2.8

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Pradawny Mag w GD Komnaty Zapomnianej Magii ponownie lata zamiast stać w miejscu. Dodatkowo rzuca miksturami krzywdy.
-Dodano kolejne morze
-Zaktualizowano mapy w Siedzibie Rady
*Zostaną podjęte prace nad "unaturalnieniem" linii brzegowej
-Rozpoczęto przygotowania do dodania testerów

Kontent - Arena Championów:
-Armor czarodzieja został znerfiony o 66%
*Powoduje to że przypadkowe obrażenia od fireballi które sam sobie zadaje ranią go bardzo mocno.
-Dodano wejście na widownie
-Zatkano kolejne dziury dookoła areny w celu uniknięcia "Wall jumpingu"
*Proces ten będzie kontynuowany jeżeli nadal magowie będą lądować w ścianach

Jeedrzej - 2016-09-16 13:31:44

TJM - Wersja 1.2.9

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Zmieniono nazwę seta "Zbroja Krasnoludów" na "Zbroja Gwardzisty"
-Dodano lokalizacje Ołtarzy na spawnie (Na przeciwko teleportów do SD)
-Dopracowano linie brzegową lodowca
-Zamieniono dwie pustynie obok lodowca na pustynie lodowe
-Dopracowano i ostatecznie dodano testerów

Kontent - Gildia Zabójców:
-Teraz gracze otrzymują listę postaci do zabicia co poniedziałek. Można je zabijać w dowolnej kolejności
*Ma to na celu wykluczyć sytuacje w której dana osoba tego dnia nie wbiła
*Nowy system startuje w najbliższy poniedziałek.
-Zalecam robić screenshoty jak mordujecie bo czasem nie patrze na chat...

Jeedrzej - 2016-09-19 11:40:57

TJM - Wersja 1.2.10

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Dodano kolejne morze...
-Dodano w Siedzibie Rady Sektorów mapę Devinesu - Kontynentu wschodniego.
*Mapa będzie aktualizowana póki nie zostanie ukończona
*Część mapy odblokują dopiero przyszłe fabuły.
-Zmieniono Północ Lodowca na mrozną

-Dodano kolejne morze... Dotarło już do wielkich bagien
*Strażnica północna została pochłonięta przez wodę, zgodnie z życzeniem zarządcy

-I kolejne morze...

-Dodano dwa nowe SD. Są obecnie dopiero testowane i otrzymacie do nich dostęp w przyszłych updatach.
-Usprawniono testerów

Jeedrzej - 2016-09-23 16:29:18

TJM - Wersja 1.2.11

Bugfixy:
-Technobot jest już teraz odporny na odrzut

Drobne zmiany:
-Dodano kolejne morze
*Morze otoczyło Nową smokonię i dotarło już do Mrocznej puszczy
-Dodano na spawnie guzik końca serwera
*NIE DOTYKAĆ
-Przebudowano plac przed Siedzibą Rady
-I kolejne morze
*Zmieniło zdanie i idzie teraz od południa na zachód. Totarło już do IE

Jeedrzej - 2016-09-26 13:27:28

TJM - Wersja 1.2.12

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Mapa serwera jest już widoczna dla wszystkich
-W siedzibie rady dodano mapę Nowej Smokoni (W smoczej Pieśni również)
-Utworzono nowe forum "Kontent" w któym będzie gromadzona cała grywalna część serwera
-Przemieszczono/Usunięto różne budowle w Mieście głównym w celu przygotowania do przebudowy
*Zaktualizowano przy okazji mapę.

Kanion Furii:
-Dodano teleport do nowego dungeonu (tam gdzie wszystkie)
-Usprawniono komnaty w Kanionie Furii
-Pomniejszono rozmiar magmików
-Dopracowano nieco graficznie Kanion Furii
*Będzie on nadal ulepszany w tej kwestii
-Zwiększono odporność i hp Łowcy Smoków
-Dodano Kanion Furii do Poszukiwaczy przygód (na niedziele)
-Dodano opis dungeonu na forum

Balans:
-Od teraz druid nie kupuje mikstur życia 3/4 tlyko strzały życia 3/4. I nie 64 a 32.
*Zmiana wychodzi z założenia ze leczenie aoe ma być słabsze a single target mocniejsze.
*Dodatkowo podczas leczenia tanka nie leczy się w ten sposób już bossa
-Łowca może teraz kupować strzały narzucające trucizne 3 na 7s
-Paladyn traci fireballa

Jobs:
-Dodano nowy zawód: Łowca Umarłych
*Płacą w nim za zabijanie szkieletów, zombie. Dodam też czarne szkielety.
-Łowca potworów zarabia teraz na zabijaniu: Creeperów, pająków, shulkerów, blazów, magmików i guardianów

Jeedrzej - 2016-09-26 22:26:21

TJM - Wersja 1.3.0 - Powrót do Krasnoludzkich Gór

Kontent - Krasnoludzkie Góry:

Tak jak obiecywałem, wraz z minifabułami będę updatował i odnawiał poszczególne lokacje. Pierwszymi są KG. Mam nadzieje że wam się spodoba. Zatem... do dzieła!

Czy jesteście gotowi powrócić do Królestwa Krasnoludów?
Minęło 10 lat od pamiętnej wojny domowej i kraj powoli z powrotem podnosi się na nogi. Nie można jednak powiedzieć aby odbywało się to bez problemów. Nasi sojusznicy wciąż potrzebują pomocy... Czy podejmiecie wyzwanie i ruszycie jej udzielić?

Minifabuła - Chłód Krasnoludzkich Gór
Lodowiec dotarł w ten region, zamieniając go w skute lodem strome szczyty. Krasnoludom trudno przyzywczaja się do nowości, a przecież nadal ciąży nad nimi pamięć o wojnie domowej. Większość więc nie jest zadowolona z obecnego stanu rzeczy, choć znajdą się i tacy którzy wyciągneli z tego korzyści. W każdym razie Arcymistrz Thorgrim zachorował i bez pomocy wysłanych przez arcymaga natchnionych, trudno mu będzie zająć się wszystkimi obowiązkami...

*Minifabułą klasycznie wymaga 4 osób, które wcześniej ukończyły poprzednie minifabuły.

Nowe Solo dungeony, oferujące wspaniałe nagrody!

1)Wichrowy Szczyt:
Niegdyś na tej górze znajdowała się krasnoludzka wioska. Po nadejściu zlodowacenia jednak, nieprzychylne wiatry zamieniły szczyt w najzimniejsze miejsce w całych górach. Mieszkańcy jednak nie zamierzali dać tak łatwo za wygraną i to chyba był ich błąd...

2)Sala Próby:
Magowie Runów stworzyli to miejsce dla przyszłych krasnoludzkich wojownikow, aby ci mieli możliwość dopracowania swoich zdolności przed niezwykle trudnym przecież, egzaminem na gwardzistę. Niestety... runiczne atronahy wyrwały się w końcu spod kontroli...




Special Activity - Survival Game
Tak jak obiecałem na każdą lokację z poza ZS będzie przypadać jedno special activity. (Np Nowa smokonia - Arena PVP). W KG jest to... Survival Game.

Coś się przebudziło w starożytnych ruinach krasnoludzkiego miasta Daveri-Dun.
I nie chce ponownie usnąć. Przywódca Gwardzistów Orik podjął się zadania dopilnowania aby ów istota nie uciekła z ruin. Nie jest to jednak rozwiązanie... lecz żaden z jego krasnoludów nie przeżyje w tak nieprzyjaznych podziemiach.

Orik nagrodzi każdego kto ów stwora zabije.
Podejmijcie więc wyzwanie ruin Daveri-Dun! Uważajcie jednak... w tych podziemiach nie tylko umarli stanowią zagrożenie...

Mróz!
Zmagacie się z zimnem! Ruiny już dawno skute zostały lodem. Pilnujcie aby odpowiednio duży ogień chronił was przed potęgą chłodu.

Głód!
Trudno zdobyć pożywienie w podziemiach. Ale nie macie wyjścia. Bez jedzenia na pewno zginiecie i dołączycie do powstającej armii.

Mrok!
Mroczne siły, od wieków uśpione w krasnoludzkim mieście powoli się budzą. Są również siadomwe waszej obecności. Chwyćcie za miecz i nie pozwólcie się im pokonać!


Systemowo:
-Są dwa sposoby dotarcia do ruin. Pieszo albo warpem (SG). Całość znajduje się na północy Krasnoludzkich gór.
-Nagrodami są kilofy. Lepsze niż byście mogli scraftować(Setowe. Zaawansowany, elitarny lub legendarny).
-Istnieją trzy obozy w ruinach, w których możecie rozpocząć. Wybranie jednego blokuje dostęp do innych.
-W każdym obozie jest piec do ktorego należy dokładać drewno aby nie zamarznąć.
-W podziemiach są 3 specyficzne miejsca: Lodowy las gdzie wypada dewno, pola grzybowe gdzie wypada jedzenie i ruiny miasta gdzie wypada zelazo.
-Activity ma 4 rundy. W każdej rundzie pojawiają się coraz silniejsze mobki. Na końcu jest boss.
-Przyzywane mobki znajdą was w całym podziemiu. Nie schowacie się.
-Z bossa wypada item za który kupujecie nagrody.
-W każdej chwili ktoś może do was dołączyć.
-Activity jest przewidziane na 2-4 osób(można jednak więcej lub mniej. Ale jest to niezalecane.)
-Wejście do ruin czyści wam eq i leczy. Oraz blokuje większość komend. Zatem żadna klasa wam nie pomoże.





Pozostałe zmiany:
-Krasnoludzkie góry zostały dopracowane graficznie:
*Pojawiło się morze które je otacza, tak jak to było wg fabuły.
*Dopracowano śnieg.
*Dolina krasnoludzkich królów otrzymała nieco cieplejszy wygląd... wynika to z  fatku iż jest osłonięta przed wichrami.
-Na całym terenie KG pojawiają się teraz niedzwiedzie polarne.
*Ich największa populacja znajduje się w dolinie krasnoludzkich Królów.
-Dodano ponownie NPC do KG
*Nie za wiele aby nie było lagów
-Odnowiono populacje "wieśniaków"



Rzeczy których nie udało się zrealizować:
-Dopracowanie miast Tumunzahar i Farthen-Dur. Niestety jest to sprawa piotra
-Domki w Tumunzaharze dla graczy-krasnoludów. Ponownie, sprawa piotra.

Jeedrzej - 2016-09-27 21:16:23

TJM - wersja 1.3.1

Kontent: Gildia Łowców Potworów oraz Wierzchowce!

Te dwie rzeczy są ze sobą nierozerwalnie powiązane. Ale po kolei:

Wierzchowce:
Od teraz każdy może posiadać własnego wierzchowca! Ale ie takiego zwykłego jak np koń ale dowolnego, ze specjalnymi możliwościami. Po kolei więc...

Zaklęcia:
-/npc select <nazwa wierzchowca> - wybiera twojego wierzchowca. Możesz wybrac wyłącznie własnego.
-/npc spawn - Przywołuje wybranego wierzchowca o ile ten został zabity lub odwołany
-/npc despawn - Odwołuje wierchowca. Przydatne gdy ktoś ci go ukradnie i używa ;)
-/npc tphere - Teleportuje wierzchowca do ciebie o ile ten żyje i nie jest odwołany

Atrybuty wierzchowca:
a)Typ - opis niżej
b)Prędkość. Domyślnie 0.8 . Można podbić do 1.5
c)Nazwa wierzchowca - Co mu wyświetla nad głową
d)Zdolność pływania wierzchowca - czy pływa czy tonie
e)Ilość hp wierzchowca - Jak szybko ginie. Zależna od typu.
f)Wielkość wierzchowca - Ile kratek zajmuje. Zależna od typu.

Typ wierzchowców:
A)Koń Bojowy:
-Dostępny domyślnie
-Średnia ilość hp
-Średnia wielkość

B)Niedzwiedz Bojowy:
-Dostępny poprzez ukończenie minifabuły "Chłód Krasnoludzkich Gór"
-Duża ilość hp
-Duża wielkość

C)Onyxon:
-Dostępny poprzez ukończenie 4 częśći minifabuły
-Bardzo małą ilość hp
-Mała wielkość
-Zdolność wspinania się na ściany

D)Technobot:
-Dostępny poprzez ukończenie 5 części minifabuły
-Duża ilość hp
-Duża wielkość

E)Wilk Bojowy:
-Dostępny poprzez zdobycie klasy elitarnej
-Małą ilość HP
-Mała wielkość

D)Śywiołak Ognia:
-Dostępny poprzez ukończenie 6 części minifabuły
-Mała ilość hp
-Mała wielkość
-Zdolność latania

E)Szkieletowy Koń:
-Dostępny poprzez zdobycie klasy zaawansowanej
-Średnia ilość hp
-Średnia Wielkość

F)Whiter:
-Dostępny przez ?
-bardzo duża wielkość
-Bardzo duża liczba hp
-Zdolność latania

Zdobycie wierzchowca:
Aby w ogóle móc posiadać wierzchowca należy udać się do przywoływacza w Mieście głównym i odprawić "Rytuał Przywiązania", dzięki czemu magiczny wierzchowiec nas zapamięta. Kosztuje to "skromne" 35k
Domyślnie wierzchowiec to koń.

Ulepszanie wierzchowca: Opis w Gildii Łowców potworów



Gildia łowców potworów:
Łowcy Potworów przybyli do ZS i stają się trzecią gildią zadaniową! Codziennie zlecają 2 bossy do zabicia i oferują za to nagrody!

Nowe Bossy!
-Na całej mapie zostały pododawane bossy lokacji. Po 2 na takową lokację. Czasem wypadają z nich przedmioty kolekcjonerskie. Te itemy zasadniczo do niczego nie służą (chociaż zdobycie wszystkich i powieszenie ich w domu to niezły wyczyn), ale trzeba je przynieść aby wykonać questy łowców potworów.
-Poziom bossów jest mniej więcej elitarny
-Każdy boss respi się co mniej więcej minutę. Ale niektóre tylko w nocy.
-Zadaniem jest je znaleźć i zabić. Powodzenia :P
*Łowcy mają placówkę tam gdzie innne gildie zadaniowe

Zadania gildii:

Poniedziałek - Centrum:
-Seryjny Zabójca
-Zagubiony Onyxon

Wtorek - Wielkie Bagna:
-Bagienna Wiedzma
-Zmutowany Chramadak

Środa - Zachód:
-Anomalia Magiczna
-Przywołany Demon

Czwartek - Mroczna Puszcza:
-Zepsuty Technobot
-Królowa Onyxonów

Piątek - Okręg Jeżogradzki:
-Upadły Paladyn
-Przewodnik Stada

Sobota - Lodowiec:
-Władca Mrozu
-Relikt Przeszłości

Niedziela - KG:
-Postrach Doliny
-Runiczny Atronah


Za każde przyniesione trofeum jest 1pkt.

Nagrody:
-Talon na karmienie wierzchowca - Zwiększa prędkość porusznaia się wierzchowca o 0.1 - 3/4/5/6/7/8/9 pkt
-Talon na nauke pływania - Uczy wierzchowca pływać - 10pkt
-Talon na zmiane imienia - Zmienia nick wierzchowca - 10pkt
-Talon na przemiane - Zmienia typ wierzchowca - 10pkt
*Co tydzień najlepszy łowca otrzymuje dodatkowe talony!

Jeedrzej - 2016-09-28 14:39:13

TJM - Wersja 1.3.2

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Przedłużono czas w ruinach Daveri dun między przywołaniem bossa a teleportem (bardziej już się nie da)
-Dodano ostatnie morza. Tym razem otoczyły Zachód i Mroczną puszczę.
*Mapa w siedzibie rady została ostatecznie zaktualizowana. Jest chyba done.
*Północno zachodni półwysep zostanie użyty w jednej z fabuł. Na razie nie ma tam nic
-Zaktualizowano wiele postów na forum

Jeedrzej - 2016-09-29 12:13:34

TJM - Wersja 1.3.3

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Zmieniono Przywódce stada na kaistlanckiego Rycerza
*Przywódcę stada dało się oswajać
-W SD pajęcza kopalnia dropi teraz krasnoludzka tarcza a nie kilof

Jeedrzej - 2017-11-16 15:27:17

TJM - Wersja 1.3.3

Bugfixy:
-Już nie pobiera pieniędzy od losowej osoby gdy ktoś teleportuje się do GD Kanion Furii

Drobne zmiany:
-Zmniejszono ilość Magmików na GD Kanion furii
-Zmieniono sposób wypadania eq z GD. Od teraz zawsze jakieś wypada, z tym że na lepsze jest mniejsza szansa(75% zaawansowane/elitarne i 25% elitarne/boskie). Ma to na celu zachęcić graczy do chodzenia w lepszym eq, zamiast gromadzenia go.

Przebudowa granic krain:
-Przesunięto granice tak aby krainy były mniej więcej równe.
*Niektóre krainy były tak wielkie iż ciężkie było rozmieszczenie w nich kontentu. Inne z kolei, nie mieściły w ogóle obiektów. Z tym że nadal Lodowiec jest największy a zachód najmniejszy, proporcje się po prostu nieco zmieniły.

Krainy kiedyś:
https://i.imgur.com/4bufn9M.png

Krainy teraz:
https://i.imgur.com/m9WyW3Q.png
-Powiększono IE i NS.
-Zmniejszono Lodowiec bagna puszcze i okręg.
-Dodano wymarłą część lodowca. Zostanie wykorzystana pozniej.


Elitarne dungeony:
-Dodano pierwszy elitarny dungeon(pierwszy GD).
-2 bossy. Mało dodatkowych mobków po drodze.
-Bossy o wiele silniejsze i wymagają taktyk.
-Lepszy drop
-Wyłącznie dla klas elitarnych

Jeedrzej - 2017-11-20 18:54:19

TJM - Wersja 1.3.4

Update Gildii Magów:

Arcymag Jeedrzej zdecydował iż Natchnieni powinni zająć się czymś innym niż miksturami i zaklęciami. W końcu z tym dadzą sobie rade ludzie. Zamiast tego, postanowił wysyłać swoich magów do walki z innymi problemami.

#OdAdmina
Uznałęm iż questy z gildii magów są strasznie farmerskie i nudne. Dlatego zupełnie je przebudowałem aby był z nich jakiś fun. Oczywiście prędko się znudzą, lecz przynajmniej nie będzie już stania przy statywach i craftowania 30 potek.

Głównym celem Gildii Magów jest zdobywanie wiedzy, oraz rozpowszechnianie magii w ZS. Tego też będą dotyczyć nowe misje.

Zdobywanie wiedzy:
Ruiny Pradawnych są najważniejszym źródłem sztuk magicznych, dlatego arcymag chciałby abyście codziennie zbadali jedne ruiny i przynieśli z nich relikt do badań:

Poniedziałek - Ruiny Shateri:
MIejsce to prawdopodobnie było swego rodzaju karczmą. Ale co się w nim dokładnie wydarzyło...?

Wtorek - Ruiny Daritii:
Wyglądają na pozostałości po bliżej nieokreślonym garnizonie albo noclegowni. Ale czy na pewno...?

Środa - Ruiny Tarveni:
NIegdyś pracowali tam pradawni biurokraci. Niewiele jednak zostało z ich zapisków.

Czwartek - Ruiny Manaves:
Jakis rodzaj świątyni. Ale ku czci którego boga?

Piątek - Ruiny Tharerin:
Przypominają pomieszczenia rytualne. Tylko po co one pradawnym...?

Sobota - Ruiny Ternire:
Najwidoczniej tam kiedyś mówcy wygłaszali swoje kazania. I jak się to dla nich skończyło?

Niedziela - WOLNE


Rozpowszechnianie wiedzy:
Placówki gildii służą całym sektorom. Niestety pracujący w nich magowie czasem mają poważne problemy i pomoc natchnionych bardzo by im się przydała. Arcymag chciałby abyście codziennie odwiedzili jedną z placówek i odebrali raport:

Poniedziałek - Zachód:
W tornhallu Magowie pracują nad teleportacją. Z tego powodu dość cięzko się z nimi skontaktować...

Wtorek - Centrum:
Czarodzieje w Mieście Głównym zajmują się zazwyczaj zbieraniem książek. Niestety często zupełnie pochłania ich czytanie...

Środa - Lodowiec:
Magowie z Kartaginy wykorzystują środowisko do badań nad chłodem i zimnem. Chyba jednak tym razem przesadzili...

Czwartek - Okręg Jeżogradzki:
Czarodzieje z Meridionu mają stałe problemu z ruinami pod miastem. NIeumarli zawsze przeszkadzają w pracy.

Piątek - Wielkie Bagna:
Magowie z Senelaweri wykorzystują ruiny pradawnych jako bazę badawczą. Ma to pewne konsekwencje...

Sobota - Mroczna Puszcza:
Czarodzieji z Bellumi bez przerwy zalewa woda z pobliskich bagien. Trudno im się z tym uporać.

Niedziela - WOLNE


W skrócie. Codziennie 1 relikt i 1 raport. Jak w GW. Powodzenia!

PS Teleporty są w GM tam gdzie był targ. I tak nikt go nie używał XD

Jeedrzej - 2017-11-22 14:54:22

TJM - Wersja 1.3.5

Bugfixy:
-Usunięto ciernie mobkom z ED
-Dopracowano questy w gildii magów. Teraz lokacje blokują pewne rzeczy (Np owoce chorusu)

Drobne zmiany:
-Dopracowano Imperium Elfickie(Posadzono około 1000 drzew)
-Dodano NPC do gildii zabójców. Enjoy dark climat :P
-Dopracowano Okręg Jeżogradzki(Dodano kilka wysp na morzu)
-Dopracowano wygląd gildii wojowników(Będzie jeszcze ulepszany)
-Dodano smoka latającego nad Smoczą Pieśnią
-Od teraz elitarne klasy magiczne(magowie) również przy spawnie otrzymują rasowe efekty(Jest płyta w miejscu w ktorym się respią). Dzięki temu nie muszą zawsze po śmierci się tepać do miasta głównego
-Od teraz zarządcy nie mogą już przenosić miast. Powód jest czysto fabularny - trudno wyjaśnić jak w miesiąc przeniesiono całe miasto. (Dlatego polecam budować swoje miasto z rozwagą i precyzją :P )

Jeedrzej - 2017-12-05 22:23:28

TJM - Wersja 1.4.0 - Natura Wielkich Bagien

Kontent - Wielkie Bagna:

Wraz z kolejną minifabułą, updatuje następne lokacje. Czas na Wielkie bagna. Licze iż wam się spodoba. Do dzieła!

Nie lekceważcie mocy drzemiącej w Wielkich Bagnach...
Wielokrotnie bywaliście na ich terenach, czy to odwiedzają trolla, czy odbierając nagrody od gildii zadaniowych. Lecz czy kiedykolwiek naprawdę spróbowaliście poznać i zrozumieć ów lokację? Ma ona swoje problemy, swoje tajemnice... Podejmijcie wyzwanie i postarajcie sie je odkryć!


Minifabuła - Dary Wielkich Bagien
Na ów niezbyt zaludniony sektor spadła zaraza, sprawiając iż wszelkie uprawiane rośliny gniją i umierają. Dla średnio zamożnych mieszkańców, jest to wielki problem, na szczęście pewien alchemik zamierza go rozwiązać! Niestety... jak zawsze bez pomocy arcymaga i drużyny natchnionych niewiele z tego wyjdzie.

*Minifabułą klasycznie wymaga 4 osób, które wcześniej ukończyły poprzednie minifabuły.


Wprowadzenie lokacji fabularnych:
Ciężko za pośrednictwem MC dokładnie odwzorować lore naszego serwera. W końcu gra nie wspiera wielu rzeczy które wg fabuły powinny istnieć. Pomysł Fabularnych lokacji, stara się naprawić ów problem.
Czym zatem są te miejsca? Lokacjami specjalnie dostosowanymi do lore, takimi których MC sam nie zdołał wygenerować. Są one przerobione graficznie, respią specjalne mobki i ogólnie starają się oddać pełną fabularność serwera. Oto kilka przykładów:

-Las Gholi - Podziemny las na bagnach. Występują tam Onyxony. Żadne inne mobki prócz pająków i wiedźm nie mogą się respić.
-Klify Straceńców - Lodowe klify w KG. Wiszą nad przepaścią. Pojawiają się tam lodowe upiory a respią wyłącznie nieumarli.

Fabularne lokacje będą kolejno dodawane w różnych krainach aż osiągniemy niezłą zgodność fabularną.


Dodanie Odkrywców:
Do zjednoczonych sektorów zawitała nowa gildia zadaniowa!
Admin ogólnie zauważył problem naprawiania armora podczas dungeonu/fabuły, dlatego dodał opcję rozwiązującą go. Odkrywcy zlecają questy związane z Strefami fabularnymi, a dokładniej, z mobkami w nich się respiącymi. Z każdego mobka w strefie ma szansę polecieć specjalna potka. Jest to mikstura dużo lepsza niż te bazowo dostępne w grze, można ją wykorzystać na fabułach czy innnych. Ale Odkrywcy płacą 10 buteleczek z expem za każdą takową potkę.
*Brak bezpośrednich zadań czy limitów. Po prostu przynosicie ile chcecie potek ze stref fabularnych.
*Rzucając buteleczki z expem naprawiacie sety
*Klasycznie skrzynki obok poszukiwaczy przygód


Wprowadzenie nowego sklepu:
Po wykonanej minifabule, Hanwel nie obawiając się już zarazy, zajął się przygotowywaniem mikstur. Sprzedaje je od eraz w swojej pracowni. Serdecznie zaprasza do zakupów :P


Bugfixy:
-Naprawiono fakt że niektóre mroczne ołtarze dropiły itemy bez mendinga

Jeedrzej - 2018-05-16 13:34:15

TJM - Wersja 1.4.1

Gildie:
-Usunięto system punktów gildii.
-Od teraz za każdego questa otrzymujecie 300$ oraz 1 pkt reputcji. Punktów reputacji NIE DA SIĘ wydawać. Oznaczają one jedynie ile wykonaliście questów i odblokowują nagrody.
-Nagrody z gildii kupujecie teraz za $ a nie za punkty.
-Dodano do każdej z gildii salę nagród gdzie możecie kupić nagrody(o ile macie je odblkowoane). Nie potrzeba już do tego admina.
-Zaktualizowano ceny nagród z gildii.

GD oraz ED:
-Od teraz nie trzeba czekać aż admin aktywuje kolejną salę z mobkami, są bowiem przyciski(zostaną pewnie zmienione na płyty naciskowe) które je uruchamiają. Boss jednak pojawi się dopiero jak zginą wszystkie mobki we wszystkich salach.
-W ten sposób admin może przechodzić dungeony wraz z wami. Przynajmniej do bossa XD

Jeedrzej - 2018-06-16 10:05:34

TJM - Wersja 1.4.2

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Bch już nie zarządza gildią kupców :P

Gildie:
-Zaktualizowano nagrody w gildii magów. Dodano także nowy krąg.
-Zaktualizowano nagrody w Gildii WOjowników. Dodano także nowy poziom
-Zaktualizowano nagrody Gildii Zabójców
-Dodano nagrody gildii kupców
*Od teraz gildia kupców posiada oferty tematyczne z każdego z sektorów
*Oferty te są nieco droższe niż ich wersje sektorowe(przykład - zakład kamieniarski brouvera)
*Każda koleujna minifabuła odblokowuje nowe oferty

Jeedrzej - 2019-11-11 12:53:52

TJM - Wersja 1.4.3

Bugfixy:


Nowy kontent:
- Dodano 7 nowych Solo Dungeonów:
* Strażnica Senelaweri - Podstawowy
* Górski Szlak - Podstawowy
* Zasypana Osada - Podstawowy
* Obóz Bandytów - Zaawansowany
* Zrujnowana Oczyszczalnia - Zaawansowany
* Polana Tajemnic - Zaawansowany
* Kopalnie Rozpaczy - Elitarny

Drobne zmiany:
- Zmieniono kolejność SD w gildii wojwników.
* Jeżeli ogólna liczna SD jest mniejsza od daty dzisiejszej to odejmujemy od dnia smiesiąca liczbę SD i mamy nr SD na dzisiaj.
* Jeżeli ogólna liczba SD jest większa od daty dzisiejszej, to dzień miesiąca jest nr SD na dzisiaj.

Gildie:
-Zaktualizowano pracę w gildii kupców. Od teraz gildia zleca codziennie 2 questy: 1 na rezydencje i 1 na lokację. Oba są questami eksploracyjnymi, tzn nie ma w nich walki. Więcej informacji na stronie gildii:http://www.tjm.pun.pl/viewtopic.php?pid=2309#p2309

Jeedrzej - 2019-11-12 12:17:38

TJM - Wersja 1.4.4

Bugfixy:
- Usunięto ciernie z dungeonu Kanion Furii (po raz kolejny mam wrazenie)
- Naprawiono niespawnujące się moby w SD Strażnica Senelaweri

Drobne zmiany:
- Dodano rytuał nocy na pierwszym kręgu gildii zabójców.
- Znacznie znerfiono SD Wichrowy Szczyt i Sala Próby
* Wymagane jest przetestowanie.
- Zmieniono nazwę klasy Elitarny_Mag na Elementalista

www.naturalmt2.pun.pl www.gp2010rond.pun.pl www.kredyt-w-czestochowie.pun.pl www.sokkermor.pun.pl www.rcbb.pun.pl