Droga Maga - Kwestia fabularna:
1.Adept - Uczeń Akademii Magii w Tornhallu
Opis klasy: Aby zostać adeptem należy zrobić naprawdę niewiele - wystarczy dołączyć do Akademii Magii. Zarówno wiedza jak i zdolności posiadaczy tej klasy są niewielkie, a ich główny cel to przejście do kolejnego etapu. Mimo to wielu natchnionych zostaje nimi jedynie dla dodatkowych możliwości i zaklęć.
Dewiza klasy: Cierpliwość cnotą maga.
Historia: Akademia Magii została założona prawie 3 lata temu(15 lat fabularnych) przez Arcymaga Jeedrzeja i od tamtego momentu stale przyjmuje nowych uczniów na nauki. Przez stanowczą większość czasu jest przepełniona, bowiem sława owej szkoły już dawno obiegła całą krainę. Wielokrotnie przebudowywana i modernizowana Akademia do dziś jest chlubą i dumą Zachodu, zaś jej uczniowie - Adepci prawie zawsze mają przed sobą świetlaną przyszłość.
2.Mag - Poszukiwacz Wiedzy
Opis klasy: Adepci którzy ukończyli naukę z wynikiem co najmniej dobrym stają się magami. Mają oni już dużo większą wiedzę, jak i więcej umiejętności, jednak ich zaklęcia nie są jeszcze tak potężne jak często sobie wyobrażają zazdrośni gracze. Mimo to niektórzy pozostają na tym poziomie i kończą swój rozwój. Najpotężniejsi magowie należą rzecz jasna do Gildii Magów, wyklucza to jednak możliwość noszenia przez nich ciężkich zbroi.
Dewiza klasy: Wiedza jest najcenniejszym skarbem
Historia: Pierwszym magiem Krainy Sektorów był rzecz jasna Arcymag Jeedrzej. To on również założył słynną dzisiaj Gildie Magów i umożliwił Natchnionym zgłębianie tajemnic Magii. Czarodzieje są zdecydowanie jedną z najczęściej wybieranych klas, a praca którą wykonują służy całej krainie. Mimo wielu sporów na temat ich polityki i działań, niezaprzeczalnie stoją na straży pokoju dbając o to aby wszelkie kłótnie były rozwiązywane metodą pertraktacji a nie siły.
3a.Elitarny Mag - Kontroler Żywiołów
Opis Klasy: Natchnieni magowie, którzy uznają że ich wiedza nie jest jeszcze dostatecznie duża, mogą spróbować ukończyć elitarny kurs magii, jeżeli zaś im się uda, otrzymują tytuł Elitarnego Maga. Zarówno wiedza jak i umiejętności tych czarodziejów stoją na najwyższym poziomie. Mogą oni wreszcie używać zaklęć atakujących oraz wyspecjalizowanych zaklęć użytkowych. To klasyczni magowie bitewni, zdolni pokonać przeciwnika zanim ten do nich podejdzie. Każdy walczący czuje się lepiej wiedząc że stoi za nim taki sojusznik.
Dewiza klasy: Cały świat opiera się na Żywiołach
Słynni Elitarni Magowie: -Jeedrzej -Altair
Historia: Stowarzyszenie Elitarnych Magów, założył Arcymag Jeedrzej, jako pierwszy uświadamiając sobie zarówno potęgę jak i znaczenie Żywiołów w świecie. Od tamtego czasu, czarodzieje należący do tej organizacji przemierzają krainę dbając o delikatną równowagę tworzących go elementów. Wiedza na ich temat daje im również potężne zdolności bojowe, będące w stanie powstrzymać każdego kto chce ów stan zaburzyć. Niewiele osób próbuje w niego ingerować spodziewając się odwetu ze strony tak potężnego przeciwnika.
3b.Druid - Strażnik Natury
Opis Klasy: Elfi magowie uczestniczący w elitarnym kursie wysyłani są do Kainei-Laria, gdzie Arcydruidka Anwen zdradza im tajniki magii natury. Druidzi są czasem krytykowani za brak zdolności w posługiwaniu się ogniem, jednak dzięki zaklęciom powiązanym z pogodą, roślinami czy zwierzętami są w stanie to nadrobić. To typowi uzdrowiciele, niezbędni w każdej poważnej grupie.
Dewiza: Natura obdarza łaską i gniewem.
Słynni druidzi: -Anwen -Aenarion -Eoife
Historia: Stowarzyszenie Druidów zostało założone ponad 800 lat temu, przez Aenariona Filiotirisa, jako zakon łączący 3 elfickie gildie: Magów, Kapłanów i Myślicieli. Wspólnym celem wszystkich jego członków jest stanie na straży Natury. Dbają oni o to aby lasy ponownie wzrastały, zwierzęta miały możliwość bezpiecznego życia, a ludzie wchodzący z nimi w konflikt otrzymywali stosowną karę. Zajmują się też leczeniem wszelkiego rodzaju chorób i dolegliwości. Od niepamiętnych czasów cieszą się szacunkiem całego Imperium Elfickiego.
3c.Mag Runów - Artysta Mocy
Opis Klasy: Krasnoludzcy magowie uczestniczący w elitarnym kursie wysyłani są do Farthen Duru, gdzie Arcymistrz Thorgrim zdradza im tajniki run. Owi czarodzieje mają większe zdolności użytkowe, ale ich brak specjalizacja powoduje spadek wartości bojowej. Nie oznacza to jednak że są całkowicie bezbronni, wręcz przeciwnie ich wszechstronność sprawia, iż dają sobie radę zarówno w walce jak i leczeniu.
Dewiza: Kluczem do potęgi jest wszechstronność.
Słynni magowie runów: -Wulfstan -Thorgrim
Historia: Stowarzyszenie Magów Runów zostało założone 200 lat temu, przez Gawaina XI(Jedynego króla-maga w historii). Początkowo miało na celu ochronę Władcy oraz zapobieganie konfliktom wewnętrznym, z czasem jednak coraz więcej członków spędzało długie godziny jedynie na produkcji run i drodze do własnej potęgi. Dzisiaj Stowarzyszenie nadal jest jedną z najpotężniejszych krasnoludzkich instytucji, chociaż respekt jaką darzą ją pospolici obywatele wynika raczej ze strachu bądź podziwu niż wdzięczności za wykonywane działania.
3d.Drakon - Kapłan Płomienia
Opis klasy: Smokońscy magowie uczestniczący w elitarnym kursie wysyłani są do Nowej Smokoni, gdzie Arcykapłanka Lessa zdradza im magii ognia. Drakoni od wieków opiekują się smokami, przez co doprowadzili swoje płomienne moce niemal do perfekcji. Często jedyne co pozostaje po walce z nimi to popiół i zgliszcza. Nie należy jednak się spodziewać od nich agresji, preferują pokój i izolację, a podczas wojny najczęściej wspierają sojuszników.
Dewiza Klasy: Ogień cię oczyści!
Słynni Drakoni: -Lessa
Historia: Zakon Drakonów został powołany ponad tysiąc lat temu, jeszcze na wyspach Anteor, gdy smokoni dotarli do wniosku iż młodymi ich ukochanych zwierząt powinien zajmować się ktoś szczególny. Taka praca wymagała jednak od pierwszych kapłanów nauki potężnej magii, zbyt wiele bowiem oparzeń i śmierci się zdarzało. Z czasem wszyscy podążyli ów drogą, stając się Kapłanami płomienia, najpotężniejszymi magami ognia w dziejach. Przez lata, niewiele się zmieniło w ich zakonie...
3e.Nekromanta - Pasterz Umarłych
Opis Klasy: ???
Dewiza: ???
Słynni Nekromanci: ???
Historia: ???
PS Zaktualizowałem też kwestie ogólną i techniczną.
|