TO JEST MINECRAFT

TO JEST MINECRAFT

Ogłoszenie

Forum prywatnego serwera minecraft.
By uzyskać dostęp do Forum zaloguj bądź zarejestruj się!
IP serwera: s604451.csrv.pl



Zapraszam do komentarzy w Chat Box'sie"

#1 2013-09-07 14:22:12

 Jeedrzej

Arcymag

System fabuły

System ogólny:
Każda fabuła składa się z zadań oraz kampanii. Na początku oczywiście są misje(Liczebnie od 5 do 50) i dopiero gdy zostaną one zakończone pojawia się możliwość wykonania Kampanii. Z tym że nie ma różnicy kto zadania wykona. Może być to jedna osoba, albo dwie różne(Pierwsza np 3 a druga pozostałe). Oczywiście jest to nieobowiązkowe.

Kampania jest wykonywana przez wielu graczy i najczęściej polega na przechodzeniu jakiś gigantycznych podziemi albo zamków. Zazwyczaj włączana jest wtedy white-lista aby nie przeszkadzać graczom przechodzącym fabułę.

System poziomowy:
1.Fabuły podstawowe - Dostosowane do tytułów podstawowych(Kadet, adept, kupiec itp). Charakteryzują się niewielką trudnością bojową oraz niewielkimi wymaganiami myślenia. Praktycznie każdy mógłby je przejść.

2.Fabuły zaawansowane - dostosowane do tytułów zaawansowanych(Mag, wojownik, Technomag itp). Charakteryzują się średnią trudnością bojową(Już bywa że się na fabule ginie lub przegrywa i misje trzeba powtórzyć.) oraz większym poziomem myślenia. Aby przejść takową potrzebne jest już więcej doświadczonych graczy.

3.Fabuły Elitarne - Dostosowane do tytułów elitarnych(Druid, Gwardzista, Paladyn, Mag runów itp). Wymagają wysokich umiejętności bojowych, specjalistycznych zdolności klasowych oraz myślenia(Często zdarza się moment gdy bez dobrego planu i odpowiednich postaci nie mamy szans). Aby przejść taką fabułę należy opanować międzyklasową współpracę. Inaczej ani rusz. Fabuły te jednak są wielowątkowe i mogą się zakończyć na kilka sposobów.

4.Fabuły Boskie - Dostosowane do tytułów boskich(Generał, Arcymag itp). Przejście ich jest nie lada wyczynem. Wymaga to zarówno wielkich umiejętności, wnikliwego myślenia jak i zdecydowanej współpracy. Podczas takiej fabuły nie ma miejsca na kłótnie czy nieogarnięte zachowanie. Zwłaszcza że są one całkowicie otwarte. Nie posiadają stałego scenariusza i wszystko dzieje się w trybie czasu rzeczywistego. Nie ma powtarzania zadań. Gracze sami piszą historie.

Postacie fabularne:
-Nie mogą się odezwać o ile gracz nie znajduje się w zasięgu wzroku.
-90% z nich jest nieśmiertelna
-Ginąc nie odnawiają się. Chyba że misja na to pozwala.
-Nie mogą korzystać z teleportacji(chyba ze są magami).
-Nie posiadają większości komend.
-Wolą spać w nocy.


Magia to potęga!

Offline

 

Uniwersalny adres serwera: s604451.csrv.pl

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bakugan-nowa-gra.pun.pl www.yurots.pun.pl www.2011manager.pun.pl www.orkankonarzewo.pun.pl www.mwsec1forum.pun.pl