TO JEST MINECRAFT

TO JEST MINECRAFT

Ogłoszenie

Forum prywatnego serwera minecraft.
By uzyskać dostęp do Forum zaloguj bądź zarejestruj się!
IP serwera: s604451.csrv.pl



Zapraszam do komentarzy w Chat Box'sie"

#1 2014-04-01 07:26:52

 Jeedrzej

Arcymag

Droga Maga

Droga maga - Kwestia Ogólna:

1.Adept

Dostępność klasy - Od fabuły Cywilizacja Pradawnych
Sposób uzyskania tytułu - Dołączenie do Akademii Magii.
Rasa - Dowolna
Mistrz klasy - Obecny Arcymag
Oficjalna siedziba - Akademia Magii
Klasyczna funkcja w walce - dps, healer
Praca klasy - Nauka
Stopień zdobycia tytułu - 90% graczy próbujących
Ocena klasy - ?

2.Mag

Dostępność klasy - Od fabuły Cywilizacja Pradawnych
Sposób uzyskania tytułu - Ukończenie Akademii Magii.
Rasa - Dowolna
Mistrz klasy - Obecny Arcymag
Oficjalna siedziba - Gildia Magów
Klasyczna funkcja w walce - dps, healer
Praca klasy - Badania i produkcja przedmiotów magicznych
Stopień zdobycia tytułu - 20% graczy próbujących
Ocena klasy - 8/10


3a.Elitarny Mag

Dostępność klasy - Od fabuły Cywilizacja Pradawnych
Sposób uzyskania tytułu - Ukończenie elitarnego kursu w Akademii Magii
Rasa - Wyłącznie Natchniony
Mistrz klasy - Jeedrzej
Oficjalna siedziba - Kwatera Główna Elitarnych Magów(Zjednoczone Sektory)
Klasyczna funkcja w walce - dps
Praca Klasy - Utrzymywanie równowagi żywiołów
Stopień zdobycia tytułu - 4% graczy próbujących
Ocena klasy - 8/10


3b.Druid

Dostępność klasy - Od fabuły Wróg naszego Wroga
Sposób uzyskania tytułu - Ukończenie elitarnego kursu w Akademii Magii
Rasa - Wyłącznie Elf
Mistrz klasy - Anwen
Oficjalna siedziba - Sanktuarium Druidów(Imperium Elfickie)
Klasyczna funkcja w walce - healer
Praca klasy - Wspomaganie natury i zwalczanie jej wrogów.
Stopień zdobycia tytułu - 4% graczy próbujących
Ocena klasy - 7/10

3c.Mag Runów

Dostępność klasy - Od fabuły Chaos na Wschodzie
Sposób uzyskania tytułu - Ukończenie elitarnego kursu w Akademii Magii
Rasa - Wyłącznie Krasnolud
Mistrz klasy - Thorgrim
Oficjalna siedziba - Siedziba Magów Runów(Krasnoludzkie Góry)
Klasyczna funkcja w walce - healer, dps
Praca klasy - Tworzenie run
Stopień zdobycia tytułu - 0% graczy próbujących
Ocena klasy - ?

3d.Drakon

Dostępność klasy - Od fabuły Cywilizacja Smokonów
Sposób uzyskania tytułu - Ukończenie elitarnego kursu w Akademii Magii
Rasa - Wyłącznie Smokon
Mistrz klasy - ?
Oficjalna siedziba - ?
Klasyczna funkcja w walce - ?
Praca klasy - ?
Stopień zdobycia tytułu - ?
Ocena klasy - ?


3e.Nekromanta

Dostępność klasy - Od fabuły Półmrok
Sposób uzyskania tytułu - Ukończenie elitarnego kursu w Akademii Magii
Rasa - Wyłącznie Wyzwolony
Mistrz klasy - ?
Oficjalna siedziba - ?
Klasyczna funkcja w walce - ?
Praca klasy - ?
Stopień zdobycia tytułu - ?
Ocena klasy - ?


Magia to potęga!

Offline

 

#2 2014-06-16 07:19:15

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Droga Maga

Droga Maga - Kwestia techniczna:

1.Adept:
Zaklęcia:
-back
-compass
-depth
-near
-r
-recipe
-seen
Plus wszystkie zaklęcia Natchnionego.

Tytuł: Adept
Poziom tytułu - podstawowy.
Miejsce spawnu - Akademia Magii
Możliwości:
-Pełna eksploatacja Akademii Magii.
-Darmowe uczestniczenie w wyprawach do ruin.



2.Mag
Zaklęcia:
-enderchest
-exp
-heal
-tpa
-tpaccept
-tpahere
-whois
-workbench
Plus wszystkie zaklęcia Adepta.

Tytuł: Mag
Poziom tytułu - zaawansowany.
Miejsce spawnu - Świątynia Boga Mądrości
Możliwości:
-Połowiczna eksploatacja Akademii Magii.
-Uczestniczenie w wyprawach do ruin.
-Przynależność do gildii magów.

3a.Elitarny Mag
Zaklęcia:
-ext
-jump
-powertooltoggle
-world
-fireball
-lightning
Plus wszystkie zaklęcia Maga.

Tytuł: Elitarny_Mag
Poziom tytułu - elitarny.
Miejsce spawnu - Kwatera Główna Elitarnych Magów
Możliwości:
-Połowiczna eksploatacja Akademii Magii.
-Uczestniczenie w wyprawach do ruin.
-Przynależność do gildii magów.
-Brak opóźnień po teleportacji.

3b.Druid
Zaklęcia:
-ext
-feed
-jump
-powertooltoggle
-thunder
-kittycanoon
Plus wszystkie zaklęcia Maga.

Tytuł: Druid
Poziom tytułu - elitarny.
Miejsce spawnu - Sanktuarium Druidów
Możliwości:
-Połowiczna eksploatacja Akademii Magii.
-Uczestniczenie w wyprawach do ruin.
-Przynależność do gildii magów.
-Leczenie innych
-Brak opóźnień leczenia.
-Feedowanie innych
-Brak opóźnień teleportacji

3c.Mag_Runów
Zaklęcia:
-ext
-jump
-powertooltoggle
-top
-fireball
-break
Plus wszystkie zaklęcia Maga.

Tytuł: Mag_Runow
Poziom tytułu - elitarny.
Miejsce spawnu - Siedziba Magów Runów
Możliwości:
-Połowiczna eksploatacja Akademii Magii.
-Uczestniczenie w wyprawach do ruin.
-Przynależność do gildii magów.
-Feedowanie innych
-Brak opóźnień teleportacji.
-leczenie innych

3d.Drakon
Zaklęcia:
-ext
-jump
-powertooltoggle
-world
-fireball
-burn
Plus wszystkie zaklęcia Maga.

Tytuł: Drakon
Poziom tytułu - elitarny.
Miejsce spawnu - Ostoja Drakonów
Możliwości:
-Połowiczna eksploatacja Akademii Magii.
-Uczestniczenie w wyprawach do ruin.
-Przynależność do gildii magów.
-Brak opóźnień po teleportacji.

3e.Nekromanta
Zaklęcia:
-?
-?
-?
-?
-?
-?
Plus wszystkie zaklęcia Maga.

Tytuł: Nekromanta
Poziom tytułu - elitarny.
Miejsce spawnu - ?
Możliwości:
-?
-?
-?
-?
-?
-?
-?
-?


Magia to potęga!

Offline

 

#3 2015-01-07 20:52:47

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Droga Maga

Droga Maga - Kwestia fabularna:

1.Adept - Uczeń Akademii Magii w Tornhallu

Opis klasy:
Aby zostać adeptem należy zrobić naprawdę niewiele - wystarczy dołączyć do Akademii Magii. Zarówno wiedza jak i zdolności posiadaczy tej klasy są niewielkie, a ich główny cel to przejście do kolejnego etapu. Mimo to wielu natchnionych zostaje nimi jedynie dla dodatkowych możliwości i zaklęć.

Dewiza klasy:
Cierpliwość cnotą maga.

Historia:
Akademia Magii została założona prawie 3 lata temu(15 lat fabularnych) przez Arcymaga Jeedrzeja i od tamtego momentu stale przyjmuje nowych uczniów na nauki. Przez stanowczą większość czasu jest przepełniona, bowiem sława owej szkoły już dawno obiegła całą krainę. Wielokrotnie przebudowywana i modernizowana Akademia do dziś jest chlubą i dumą Zachodu, zaś jej uczniowie - Adepci prawie zawsze mają przed sobą świetlaną przyszłość.

2.Mag - Poszukiwacz Wiedzy

http://i.imgur.com/midQI.png
Opis klasy:
Adepci którzy ukończyli naukę z wynikiem co najmniej dobrym stają się magami. Mają oni już dużo większą wiedzę, jak i więcej umiejętności, jednak ich zaklęcia nie są jeszcze tak potężne jak często sobie wyobrażają zazdrośni gracze. Mimo to niektórzy pozostają na tym poziomie i kończą swój rozwój. Najpotężniejsi magowie należą rzecz jasna do Gildii Magów, wyklucza to jednak możliwość noszenia przez nich ciężkich zbroi.

Dewiza klasy:
Wiedza jest najcenniejszym skarbem

Historia:
Pierwszym magiem Krainy Sektorów był rzecz jasna Arcymag Jeedrzej. To on również założył słynną dzisiaj Gildie Magów i umożliwił Natchnionym zgłębianie tajemnic Magii. Czarodzieje są zdecydowanie jedną z najczęściej wybieranych klas, a praca którą wykonują służy całej krainie. Mimo wielu sporów na temat ich polityki i działań, niezaprzeczalnie stoją na straży pokoju dbając o to aby wszelkie kłótnie były rozwiązywane metodą pertraktacji a nie siły.

3a.Elitarny Mag - Kontroler Żywiołów

https://screenshooter.blob.core.windows.net/engine4files/spdwcplkiohyldttowctooycajfrqriefwbjhirynujfwxukphmpyaudrawtjturgcspcjmgeeguftgcoubjetffbxrhmxotzryt
Opis Klasy:
Natchnieni magowie, którzy uznają że ich wiedza nie jest jeszcze dostatecznie duża, mogą spróbować ukończyć elitarny kurs magii, jeżeli zaś im się uda, otrzymują tytuł Elitarnego Maga. Zarówno wiedza jak i umiejętności tych czarodziejów stoją na najwyższym poziomie. Mogą oni wreszcie używać zaklęć atakujących oraz wyspecjalizowanych zaklęć użytkowych. To klasyczni magowie bitewni, zdolni pokonać przeciwnika zanim ten do nich podejdzie. Każdy walczący czuje się lepiej wiedząc że stoi za nim taki sojusznik.

Dewiza klasy:
Cały świat opiera się na Żywiołach

Słynni Elitarni Magowie:
-Jeedrzej
-Altair

Historia:
Stowarzyszenie Elitarnych Magów, założył Arcymag Jeedrzej, jako pierwszy uświadamiając sobie zarówno potęgę jak i znaczenie Żywiołów w świecie. Od tamtego czasu, czarodzieje należący do tej organizacji przemierzają krainę dbając o delikatną równowagę tworzących go elementów. Wiedza na ich temat daje im również potężne zdolności bojowe, będące w stanie powstrzymać każdego kto chce ów stan zaburzyć. Niewiele osób próbuje w niego ingerować spodziewając się odwetu ze strony tak potężnego przeciwnika.

3b.Druid - Strażnik Natury

https://screenshooter.blob.core.windows.net/engine4files/irwileubyrvjqifidpjdkcbfghbigkqphvufvhgkhqjdgqklefjcsbgfpqbecmuoafcuoznvjyvtsxzqwpdbanwgpopefcivwvca
Opis Klasy:
Elfi magowie uczestniczący w elitarnym kursie wysyłani są do Kainei-Laria, gdzie Arcydruidka Anwen zdradza im tajniki magii natury. Druidzi są czasem krytykowani za brak zdolności w posługiwaniu się ogniem, jednak dzięki zaklęciom powiązanym z pogodą, roślinami czy zwierzętami są w stanie to nadrobić. To typowi uzdrowiciele, niezbędni w każdej poważnej grupie.

Dewiza:
Natura obdarza łaską i gniewem.

Słynni druidzi:
-Anwen
-Aenarion
-Eoife

Historia:
Stowarzyszenie Druidów zostało założone ponad 800 lat temu, przez Aenariona Filiotirisa, jako zakon łączący 3 elfickie gildie: Magów, Kapłanów i Myślicieli. Wspólnym celem wszystkich jego członków jest stanie na straży Natury. Dbają oni o to aby lasy ponownie wzrastały, zwierzęta miały możliwość bezpiecznego życia, a ludzie wchodzący z nimi w konflikt otrzymywali stosowną karę. Zajmują się też leczeniem wszelkiego rodzaju chorób i dolegliwości. Od niepamiętnych czasów cieszą się szacunkiem całego Imperium Elfickiego.

3c.Mag Runów - Artysta Mocy

https://screenshooter.blob.core.windows.net/engine4files/ottsvykreyhirzjoixknwptwawxucixwleolritnsyashymflvbiqblyaxsyaqpvblwnlywzdwvypaocjsihgofjsqluqunbierv
Opis Klasy:
Krasnoludzcy magowie uczestniczący w elitarnym kursie wysyłani są do Farthen Duru, gdzie Arcymistrz Thorgrim zdradza im tajniki run. Owi czarodzieje mają większe zdolności użytkowe, ale ich brak specjalizacja powoduje spadek wartości bojowej. Nie oznacza to jednak że są całkowicie bezbronni, wręcz przeciwnie ich wszechstronność sprawia, iż dają sobie radę zarówno w walce jak i leczeniu.

Dewiza:
Kluczem do potęgi jest wszechstronność.

Słynni magowie runów:
-Wulfstan
-Thorgrim

Historia:
Stowarzyszenie Magów Runów zostało założone 200 lat temu, przez Gawaina XI(Jedynego króla-maga w historii). Początkowo miało na celu ochronę Władcy oraz zapobieganie konfliktom wewnętrznym, z czasem jednak coraz więcej członków spędzało długie godziny jedynie na produkcji run i drodze do własnej potęgi. Dzisiaj Stowarzyszenie nadal jest jedną z najpotężniejszych krasnoludzkich instytucji, chociaż respekt jaką darzą ją pospolici obywatele wynika raczej ze strachu bądź podziwu niż wdzięczności za wykonywane działania.

3d.Drakon - Kapłan Płomienia

Opis klasy:
Smokońscy magowie uczestniczący w elitarnym kursie wysyłani są do Nowej Smokoni, gdzie Arcykapłanka Lessa zdradza im magii ognia. Drakoni od wieków opiekują się smokami, przez co doprowadzili swoje płomienne moce niemal do perfekcji. Często jedyne co pozostaje po walce z nimi to popiół i zgliszcza. Nie należy jednak się spodziewać od nich agresji, preferują pokój i izolację, a podczas wojny najczęściej wspierają sojuszników.

Dewiza Klasy:
Ogień cię oczyści!

Słynni Drakoni:
-Lessa

Historia:
Zakon Drakonów został powołany ponad tysiąc lat temu, jeszcze na wyspach Anteor, gdy smokoni dotarli do wniosku iż młodymi ich ukochanych zwierząt powinien zajmować się ktoś szczególny. Taka praca wymagała jednak od pierwszych kapłanów nauki potężnej magii, zbyt wiele bowiem oparzeń i śmierci się zdarzało. Z czasem wszyscy podążyli ów drogą, stając się Kapłanami płomienia, najpotężniejszymi magami ognia w dziejach. Przez lata, niewiele się zmieniło w ich zakonie...

3e.Nekromanta - Pasterz Umarłych

Opis Klasy:
???

Dewiza:
???

Słynni Nekromanci:
???

Historia:
???








PS Zaktualizowałem też kwestie ogólną i techniczną.


Magia to potęga!

Offline

 

Uniwersalny adres serwera: s604451.csrv.pl

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gpz.pun.pl www.fis.pun.pl www.futuramu.pun.pl www.twoje-nindo.pun.pl www.polska28.pun.pl