TO JEST MINECRAFT

TO JEST MINECRAFT

Ogłoszenie

Forum prywatnego serwera minecraft.
By uzyskać dostęp do Forum zaloguj bądź zarejestruj się!
IP serwera: s604451.csrv.pl



Zapraszam do komentarzy w Chat Box'sie"

#1 2014-04-01 17:09:15

 Jeedrzej

Arcymag

Droga Wojownika

Droga wojownika - Kwestia ogólna:

1.Kadet

Dostępność klasy - Od fabuły Cywilizacja Pradawnych
Sposób uzyskania tytułu - Dołączenie do Koszar.
Rasa - Dowolna
Mistrz klasy - Obecny Generał
Oficjalna siedziba - Koszary
Klasyczna funkcja w walce - dps, tank
Praca klasy - Trening
Stopień zdobycia tytułu - 80% graczy próbujących
Ocena klasy - ?

2.Wojownik

Dostępność klasy - Od fabuły Cywilizacja Pradawnych
Sposób uzyskania tytułu - Ukończenie Koszar.
Rasa - Dowolna
Mistrz klasy - Obecny Generał
Oficjalna siedziba - Gildia Wojowników
Klasyczna funkcja w walce - dps, tank
Praca klasy - Obrona ZS, zdobywanie artefaktów.
Stopień zdobycia tytułu - 35% graczy próbujących
Ocena klasy - ?

3a.Paladyn

Dostępność klasy - Od fabuły Cywilizacja Pradawnych
Sposób uzyskania tytułu - Ukończenie elitarnego kursu w Koszarach
Rasa - Wyłącznie Natchniony
Mistrz klasy - Andre
Oficjalna siedziba - Klasztor Paladynów(Zjednoczone Sektory)
Klasyczna funkcja w walce - dps, healer, tank
Praca klasy - Walka z Mrokiem, w szczególności z nieumarłymi
Stopień zdobycia tytułu - 4% graczy próbujących
Ocena klasy - ?

3b.Gwardzista

Dostępność klasy - Od fabuły Chaos na Wschodzie
Sposób uzyskania tytułu - Ukończenie elitarnego kursu w Koszarach
Rasa - Wyłącznie Krasnolud
Mistrz klasy - Orik
Oficjalna siedziba - Garnizon Gwardzistów(Krasnoludzkie Góry)
Klasyczna funkcja w walce - tank
Praca klasy - Walka z bandytami i ochrona innych
Stopień zdobycia tytułu - 0% graczy próbujących
Ocena klasy - ?

3c.Łowca

Dostępność klasy - Od fabuły Wróg naszego Wroga
Sposób uzyskania tytułu - Ukończenie elitarnego kursu w Koszarach
Rasa - Wyłącznie Elf
Mistrz klasy - Sylvanas
Oficjalna siedziba - Fort Łowców(Imperium Elfickie)
Klasyczna funkcja w walce - dps
Praca klasy - Zwalczanie Mrocznego Bractwa oraz kontrwywiad
Stopień zdobycia tytułu - 4% graczy próbujących
Ocena klasy - 10/10

3e.Strażnik Płomieni

Dostępność klasy - Od fabuły Cywilizacja Smokonów
Sposób uzyskania tytułu - Ukończenie elitarnego kursu w Koszarach
Rasa - Wyłącznie Smokon
Mistrz klasy - Eragon
Oficjalna siedziba - Zamek Strażników Płomieni (Nowa Smokonia)
Klasyczna funkcja w walce - DPS
Praca klasy - Zwalczanie potworów
Stopień zdobycia tytułu - 4% graczy próbujących
Ocena klasy - ?

3f.Rycerz Śmierci
Dostępność klasy - Od fabuły Półmrok
Sposób uzyskania tytułu - Ukończenie elitarnego kursu w Koszarach
Rasa - Wyłącznie Wyzwolony
Mistrz klasy - ?
Oficjalna siedziba - ?
Klasyczna funkcja w walce - ?
Praca klasy - ?
Stopień zdobycia tytułu - ?
Ocena klasy - ?


Magia to potęga!

Offline

 

#2 2014-06-16 08:13:06

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Droga Wojownika

Droga Wojownika - Kwestia techniczna:

1.Kadet:
Zaklęcia:
-back
-tpaccept
Plus wszystkie zaklęcia Natchnionego.

Tytuł: Kadet
Poziom tytułu - podstawowy.
Miejsce spawnu - Koszary
Możliwości:
-Pełna eksploatacja Koszar.
-Powrót do miejsca śmierci.


2.Wojownik
Zaklęcia:
-tpa
-tpaccept
-tpahere
Plus wszystkie zaklęcia kadeta.

Tytuł: Wojownik
Poziom tytułu - zaawansowany.
Miejsce spawnu - Meridion
Możliwości:
-Pełna eksploatacja Koszar.
-Przynależność do gildii wojowników.
-Stały efekt odporności fizycznej(poziom 2)
-Runy bojowe(planowane w gildii wojowników)

3a.Paladyn
Zaklęcia:
-near
-fireball
-heal
Plus wszystkie zaklęcia Wojownika.

Tytuł: Paladyn
Poziom tytułu - elitarny.
Miejsce spawnu - Klasztor Paladynów
Możliwości:
-Pełna eksploatacja Koszar.
-Przynależność do gildii wojowników.
-Stały efekt odporności fizycznej(poziom 2)
-Leczenie innych
-Kupowanie elitarnych mieczy.
-Stały efekt regeneracji(poziom 2)

3b.Łowca
Zaklęcia:
-near
-vanish
-hat
-nick
Plus wszystkie zaklęcia Wojownika.

Tytuł: Łowca
Poziom tytułu - elitarny.
Miejsce spawnu - Fort Łowców
Możliwości:
-Pełna eksploatacja Koszar.
-Przynależność do gildii wojowników.
-Stały efekt odporności fizycznej(poziom 1)
-Widzenie ukrytych graczy.
-Stały efekt szybkości(poziom 2) i skoku(poziom 4)
-Kupowanie elitarnych łuków.

3c.Gwardzista
Zaklęcia:
-near
-heal
Plus wszystkie zaklęcia Wojownika.

Tytuł: Gwardzista
Poziom tytułu - elitarny.
Miejsce spawnu - Garnizon Gwardzistów
Możliwości:
-Pełna eksploatacja Koszar.
-Przynależność do gildii wojowników.
-Stały efekt odporności fizycznej(poziom 2)
-Stały efekt dodatkowego hp(poziom 3)
-Kupowanie elitarnych zbroi

3d.Strażnik Płomieni
Zaklęcia:
-near
-ext
Plus wszystkie zaklęcia Wojownika.

Tytuł: Strażnik_Płomieni
Poziom tytułu - elitarny.
Miejsce spawnu - Zamek Strażników Płomieni
Możliwości:
-Pełna eksploatacja Koszar.
-Przynależność do gildii wojowników.
-Stały efekt odporności fizycznej(poziom 2)
-Stały efekt siły(poziom 2)
-Kupowanie elitarnych toporów

3e.Rycerz Śmierci
Zaklęcia:
-?
-?
-?
Plus wszystkie zaklęcia Wojownika.

Tytuł: Rycerz_Śmierci
Poziom tytułu - elitarny.
Miejsce spawnu - ?
Możliwości:
-?
-?
-?
-?
-?
-?


Magia to potęga!

Offline

 

#3 2015-01-08 22:17:18

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Droga Wojownika

Droga wojownika - Kwestia fabularna:

1.Kadet - Uczeń Koszar.

Opis klasy:
Nie trudno zostać kadetem. Wystarczy udać się do Koszar, do Meridionu i zdać wstępne testy. Jeżeli Generał uzna że się nadajesz to stajesz się kadetem. Umiejętności tej klasy są raczej niewielkie bo dopiero zaczynają swoją przygodę z walką, zaś ich głównym celem jest oczywiście przejść na kolejny poziom. Niestety, wielu z nich nigdy tego nie osiąga.

Dewiza:
Wytrwałość cnotą wojownika.

Historia:
Koszary założył Generał Jeżyk Potężny, jakieś 3 lata temu(15 lat fabularnych) i chociaż ich w momencie otwarcia nie cieszyły się taką popularnością jak Akademia, prędko stały się najczęściej wybieraną i poważaną szkołą Krainy Sektorów. Trzymające się standardowych, aczkolwiek skutecznych metod nauczania Koszary wciąż spotykają się z wielkim entuzjazmem społeczeństwa i niemal każdy dzisiejszy wojownik musiał je niegdyś ukończyć.

2.Wojownik - Poszukiwacz Przygód

https://screenshooter.blob.core.windows.net/engine4files/ikcfgbmbkazizzpzbqqekgtenwilicqdjbygxxhkqujxfaowwdlaoascqyrjsbshjvzybjcejgnpwwynimofqqoiiwpzgxrpbcnj
Opis klasy:
Kadeci którzy zdali końcowe egzaminy w koszarach stają się wojownikami. Ich umiejętności bojowe są zdecydowanie wyższe niż u większości graczy, jednak niewielu z nich pozostaje na tym poziomie. Znakomicie spisują się w walce z potworami bądź przestępczością, dlatego często są wynajmowani do ochrony słabszych graczy. Bronią też Krainy w razie bezpośredniego niebezpieczeństwa. Każdy czuje się lepiej wiedząc iż ktoś taki stoi na naszej straży.

Dewiza:
Rygor i strategia doprowadzą nas do zwycięstwa.

Historia:
Pierwszym wojownikiem Krainy Sektorów był słynny Generał Jeżyk Potężny. To on także zbudował główny pierścień fortyfikacyjny, dał początek Gildii Wojowników w dzisiejszym kształcie oraz stworzył współczesną koncepcję obrony państwa. W chwili obecnej jego postawa jak i pomysły są nadal wzorem do naśladowania dla wielu natchnionych próbujących swych sił w walce. Wojownicy stali się niewątpliwie dumą krainy, a ich polityka i działania nigdy nie budziły żadnych wątpliwości. Gildia zaś, mimo nielicznych defektów, nieustannie przygotowuje się do starcia z kolejnym przeciwnikiem, by być gotowa w razie wybuchu wojny.

3a.Paladyn - Wojownik w służbie Boga

https://screenshooter.blob.core.windows.net/engine4files/bzsuzniktxrvyybdgrpidscoosnefrpkugofsbtdsviojicmbrflnaijwefgaeecigarjwkeymqijoegqacnldwuxfiowmdnrffd
Opis klasy:
Natchnieni wojownicy którzy chcą uzyskać prawdziwe umiejętności walki wysyłani są do Klasztoru Paladynów, gdzie Andre zdradza im tajniki boskich mocy. Paladyni słyną z poświęcenia i mistrzowskiego posługiwania się mieczem, zaś za najważniejszy cel uznają służbę Bezimiennemu Bogu. Niewielu jest w stanie sprostać ich potędze, świetnie bowiem spisują się w każdej sytuacji i funkcji.

Dewiza:
Wiara jest bronią, Mrok zagrożeniem.

Historia:
Zakon Paladynów został założony 14 lat temu(fabularnych) przez Andre, za zgodą ówczesnego Generała - Jeżyka Potężnego. Organizacja ta postawiła sobie za cel bezwzględne zwalczanie nieumarłych, kultystów oraz wszelkiego rodzaju sług ciemności. Od tamtego czasu Zakon zasadniczo nie zmienił polityki i jego członkowie wciąż przemierzają krainę zwalczając z niemal fanatyczną nienawiścią każdy przejaw działań Mroku i Chaosu w świecie. Wyrobili tym sobie opinie dobrego sprzymierzeńca w momencie gdy zagrożona jest nasza wolność i ład, a ich przychylność oszczędza Sektorom wiele problemów.

3b.Łowca - Cichy Zabójca

https://screenshooter.blob.core.windows.net/engine4files/mhdvtbvtatydzubjjufdvhpoetacpbglkuhugdheahrfghylnhirtwwfroqzasdymnsfmgcfmbcnqjiwvpohsproyccsnhdhdsts
Opis klasy:
Elfi wojownicy, uczestniczący w elitarnym szkoleniu w koszarach są wysyłani do Kainei-Laria, gdzie Sylvanas, przywódczyni elfickiej gildii wojowników szkoli ich na łowców. Umiejętności tych strzelców stoją na najwyższym poziomie, czego dowodzą liczne opowieści o tym jak niewidzialny przeciwnik niszczył całe obozowiska. Mimo to krytykuje się ich za słabą zdolność walki mieczem. To klasyczny skrytobójcy, których celny strzał niejednokrotnie ocalił życie innym członkom grupy.

Dewiza:
Nie siłą, lecz sprytem zwyciężaj.

Historia:
Zakon Łowców został założony ponad 700 lat temu przez Sylvanas Windruner, jako organizacja łącząca dwie elfickie gildie: Wojowników i Myśliwych. Podstawowym celem owej instytucji jest rzecz jasna obrona całego Imperium oraz likwidacja wszelkich zagrożeń już w zarodku. Do dzisiaj Zakon cieszy się ogromnym poważaniem wśród elfickiego społeczeństwa, choć jego strefa wpływów już dawno poszerzyła się o kraje sąsiadujące a liczba zwalczanych przeciwników stale rośnie.

3c.Gwardzista - Szalony Obrońca

https://screenshooter.blob.core.windows.net/engine4files/bzvruywpnzwwulhqzdgosuwzwbdecbiwqwcozuopzsxduwdbnkdisulhcwvtvsmlqagxisqeprpzxteaycqsxzdwlvmdzvthflmt
Opis klasy:
Krasnoludzcy wojownicy odbywający elitarny kurs w koszarach wysyłani są do Tumunzaharu, gdzie Orik, przywódca gwardzistów uczy ich mistrzowskiego posługiwania się ciężką zbroją. Gwardziści słyną z niezniszczalności a także wielkiej energii w walce. Jedynie nieliczni mogą pochwalić się pokonaniem jednego z nich. W krytycznych sytuacjach są nawet w stanie przejąc na siebie całą siłę natarcia, co sprawia że wielu czuje się znacznie bezpieczniej wiedząc iż ktoś taki walczy po ich stronie.

Dewiza:
Rozsądek jest nudny, użyjemy siły!

Historia:
Zakon Gwardzistów został stworzony przez samego Rhysa XVII, pierwszego króla Krasnoludzkich Gór, który dostrzegł pilną potrzebę stałej i skutecznej obrony państwa. Z czasem jednak, gdy wciąż nie pojawiało się zagrożenie wojną, organizacja ta zajęła się rozwiązywaniem problemów wewnątrzpaństwowych takich jak bandyci czy potwory. Do dzisiaj każdy gwardzista ma wręcz zakodowany naturalny odruch walki z wszystkim co zagraża innym osobom. Spowodowało to zyskanie opinii najlepszych obrońców na świecie, co z resztą chyba nie mija się z prawdą.

W przygotowaniu:

3d.Strażnik_Płomieni - Płonący Berserker

Opis klasy:
Smokońscy wojownicy odbywający elitarny kurs w koszarach wysyłani są do Nowej Smokonii, gdzie Eragon, przywódca Strażników Płomieni uczy ich mistrzowskiego posługiwania się dwiema broniami. Strażnicy od wieków słynęli jako najbardziej przerażający, doświadczenie i do szaleństwa odważni Łowcy potworów jakich nosiła ta ziemia. Nie ma bardziej mrożącego krwi w żyłach widoku niż horda wściekłych berserkerów mknących na wroga... Zasadniczo wszyscy woleli by mieć ich po własnej stronie...

Dewiza:
Uwolnij furię!

Historia:
Zakon Strażników Płomieni został założony 400 lat temu, gdy Nową Smokonię nawiedziła plaga magmików. Smoczy Król postanowił wtedy powołać organizację zdeklarowanych łowców potworów, którzy regularnie wybijaliby najgroźniejsze istoty krainy. Chociaż pierwsi Strażnicy rzeczywiście się tym zajmowali, z czasem znużyło ich takie życie i coraz więcej czasu spędzali na Arenie Championów, stając się najpotężniejszymi wojownikami w państwie. Od tamtego czasu niewiele się zmieniło.

3e.Rycerz_Śmierci - Postrach Żyjących

Opis klasy:
???

Dewiza:
???

Historia:
???


Magia to potęga!

Offline

 

Uniwersalny adres serwera: s604451.csrv.pl

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.klandk.pun.pl www.jedizakon.pun.pl www.pzw-milicz.pun.pl www.pbfwwe.pun.pl www.caz.pun.pl