TO JEST MINECRAFT

TO JEST MINECRAFT

Ogłoszenie

Forum prywatnego serwera minecraft.
By uzyskać dostęp do Forum zaloguj bądź zarejestruj się!
IP serwera: s604451.csrv.pl



Zapraszam do komentarzy w Chat Box'sie"

#16 2016-09-05 10:39:30

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.2.3

Bugfixy:
-Zablokowano komendy które omijały blokadę na GD,SD i ołtarzach
-Zablokowano używanie owoców chorusu na ołtarzach i dungeonach

Drobne zmiany:
-Zboostowano zarobek z łowcy potworów z zombie o jakieś 20%
    *Zombie nadal jest dużo mniej warty niż inne potwory bo łatwo się go farmi
-Zaktualizowano wersję gry na 1.10
-Zaktualizowano część pluginów

Kontent - Arena PVP:
-Usunięto komnatę pośrednią, bo powodowała ona możliwość wnoszenia na arene setów i eq
    *Teraz pojawiamy się bezpośrednio na arenie.
    *Przedłużono efekt nieśmiertelności z 7s do 10s
-Zboostowano obronę tarczownika o 1
-Znerfiono obronę czarodzieja o 2
-Znerfiono atak berserkera o 2
-Zablokowano komendy omijające ochrone regionu


Magia to potęga!

Offline

 

#17 2016-09-06 21:01:43

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.2.4

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Zablokowano Siedzibę Rady. Teraz tylko radni moga tam wchodzić.
-Dodano mapę Zjednoczonych Sektorów, w siedzibie rady.

Kontent - Solo dungeony:
-Wejście do SD automatycznie wyłącza fly

Kontent - Arena Championów:
-Dodano kilka usprawnień w celu zmniejszenia laga na arenie
-Dodano magmę dookoła jeziorka lawy
-Załatano dużą część kopalni dookoła areny w celu wykluczenia jumpowania poza arene
-Wejście na arenę automatycznie wyłącza fly

Kontent - Mroczne ołtarze:
-Otchłań coraz bardziej wdziera się w nasz świat i koło mrocznych ołtarzy pojawiły się drzewa horusów.
*obszar ołtarza został powiększony oby objąć nowe rośliny
-Zablokowano zaklęcie /world na ołtarzach
-Dolmen od teraz co 10s wyłącza fly WSZYSTKIM graczom na serwerze.


Magia to potęga!

Offline

 

#18 2016-09-08 10:37:22

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.2.5


Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Dodano mapy w siedzibie rady.
-Dodano dźwignie w siedzibie rady z transferem pieniędzy.
-Przebudowę graficzną rady pozostawiam Lyokoherosowi który buduje znacznie ładniej ode mnie.
-Zabrano zarządcom /invsee, ale przywrócono /fly
-/fly ponownie jest zabronione na fabułach
-Dodano dźwignie fly w Gildii magów.
*Użycie jej jest równoznaczne z wykupieniem fly za punkty. Jak się raz użyje to tego samego dnia można używać dowolną ilość razy. Admin uzna to za jedno kupno.
-Dodano królika do myśliwego (jobs)
-Usprawniono worth


Magia to potęga!

Offline

 

#19 2016-09-11 23:00:27

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.2.6

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Dodano do siedziby rady mapy wszystkich odblokowanych lokacji
-Zarządcy nie są już odporni na kicka
-Od teraz każda osoba która zdobyła tytuł zaawansowany otrzymuje maila od gildii zabójców, z zaproszeniem do dołączenia
*Mail jest identyczny jak ten który został rozesłany tuż po powstaniu gildii
*Osoby które otrzymały tego maila wcześniej, nie otrzymają go
-Powstało nowe morze... (Tak. Nudziło mi się).
* W sumie nawet dwa

Zmiana w bossach:
-Od teraz głównym atakiem większości bossów są mikstury szkody. Wciąż tak jak poprzednio celem jest tank, jednak teraz wszyscy dookoła odnoszą obrażenia
-Ma to "zachęcić" wszystkich do zdobywania lepszych zbroi. Nie tylko tanka
-Głównym celem jest fakt że mikstury nie niszczą zbroi, gdyż coraz silniejsze bossy powodowały coraz szybsze jej uszkodzenia.
-Boss wciąż może bić mieczem, ale atak ten zawsze będzie zadawał stosunkowo mało(Aby nie psuć szybko zbroi)
*Mobki nadal niszczą zbroję tak samo


Magia to potęga!

Offline

 

#20 2016-09-14 13:44:09

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.2.7

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Dodano kolejną część nowego morza XD
-Forum rady zostało zablokowane wyłącznie dla radnych
*Przeniesiono część wątków z Forum Rady do Centrum
-Usunięto posty na forum które były przedawnione lub wymarłe


Magia to potęga!

Offline

 

#21 2016-09-15 14:19:45

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.2.8

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Pradawny Mag w GD Komnaty Zapomnianej Magii ponownie lata zamiast stać w miejscu. Dodatkowo rzuca miksturami krzywdy.
-Dodano kolejne morze
-Zaktualizowano mapy w Siedzibie Rady
*Zostaną podjęte prace nad "unaturalnieniem" linii brzegowej
-Rozpoczęto przygotowania do dodania testerów

Kontent - Arena Championów:
-Armor czarodzieja został znerfiony o 66%
*Powoduje to że przypadkowe obrażenia od fireballi które sam sobie zadaje ranią go bardzo mocno.
-Dodano wejście na widownie
-Zatkano kolejne dziury dookoła areny w celu uniknięcia "Wall jumpingu"
*Proces ten będzie kontynuowany jeżeli nadal magowie będą lądować w ścianach


Magia to potęga!

Offline

 

#22 2016-09-16 13:31:44

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.2.9

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Zmieniono nazwę seta "Zbroja Krasnoludów" na "Zbroja Gwardzisty"
-Dodano lokalizacje Ołtarzy na spawnie (Na przeciwko teleportów do SD)
-Dopracowano linie brzegową lodowca
-Zamieniono dwie pustynie obok lodowca na pustynie lodowe
-Dopracowano i ostatecznie dodano testerów

Kontent - Gildia Zabójców:
-Teraz gracze otrzymują listę postaci do zabicia co poniedziałek. Można je zabijać w dowolnej kolejności
*Ma to na celu wykluczyć sytuacje w której dana osoba tego dnia nie wbiła
*Nowy system startuje w najbliższy poniedziałek.
-Zalecam robić screenshoty jak mordujecie bo czasem nie patrze na chat...


Magia to potęga!

Offline

 

#23 2016-09-19 11:40:57

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.2.10

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Dodano kolejne morze...
-Dodano w Siedzibie Rady Sektorów mapę Devinesu - Kontynentu wschodniego.
*Mapa będzie aktualizowana póki nie zostanie ukończona
*Część mapy odblokują dopiero przyszłe fabuły.
-Zmieniono Północ Lodowca na mrozną

-Dodano kolejne morze... Dotarło już do wielkich bagien
*Strażnica północna została pochłonięta przez wodę, zgodnie z życzeniem zarządcy

-I kolejne morze...

-Dodano dwa nowe SD. Są obecnie dopiero testowane i otrzymacie do nich dostęp w przyszłych updatach.
-Usprawniono testerów


Magia to potęga!

Offline

 

#24 2016-09-23 16:29:18

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.2.11

Bugfixy:
-Technobot jest już teraz odporny na odrzut

Drobne zmiany:
-Dodano kolejne morze
*Morze otoczyło Nową smokonię i dotarło już do Mrocznej puszczy
-Dodano na spawnie guzik końca serwera
*NIE DOTYKAĆ
-Przebudowano plac przed Siedzibą Rady
-I kolejne morze
*Zmieniło zdanie i idzie teraz od południa na zachód. Totarło już do IE


Magia to potęga!

Offline

 

#25 2016-09-26 13:27:28

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.2.12

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Mapa serwera jest już widoczna dla wszystkich
-W siedzibie rady dodano mapę Nowej Smokoni (W smoczej Pieśni również)
-Utworzono nowe forum "Kontent" w któym będzie gromadzona cała grywalna część serwera
-Przemieszczono/Usunięto różne budowle w Mieście głównym w celu przygotowania do przebudowy
*Zaktualizowano przy okazji mapę.

Kanion Furii:
-Dodano teleport do nowego dungeonu (tam gdzie wszystkie)
-Usprawniono komnaty w Kanionie Furii
-Pomniejszono rozmiar magmików
-Dopracowano nieco graficznie Kanion Furii
*Będzie on nadal ulepszany w tej kwestii
-Zwiększono odporność i hp Łowcy Smoków
-Dodano Kanion Furii do Poszukiwaczy przygód (na niedziele)
-Dodano opis dungeonu na forum

Balans:
-Od teraz druid nie kupuje mikstur życia 3/4 tlyko strzały życia 3/4. I nie 64 a 32.
*Zmiana wychodzi z założenia ze leczenie aoe ma być słabsze a single target mocniejsze.
*Dodatkowo podczas leczenia tanka nie leczy się w ten sposób już bossa
-Łowca może teraz kupować strzały narzucające trucizne 3 na 7s
-Paladyn traci fireballa

Jobs:
-Dodano nowy zawód: Łowca Umarłych
*Płacą w nim za zabijanie szkieletów, zombie. Dodam też czarne szkielety.
-Łowca potworów zarabia teraz na zabijaniu: Creeperów, pająków, shulkerów, blazów, magmików i guardianów


Magia to potęga!

Offline

 

#26 2016-09-26 22:26:21

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.3.0 - Powrót do Krasnoludzkich Gór

Kontent - Krasnoludzkie Góry:

Tak jak obiecywałem, wraz z minifabułami będę updatował i odnawiał poszczególne lokacje. Pierwszymi są KG. Mam nadzieje że wam się spodoba. Zatem... do dzieła!

Czy jesteście gotowi powrócić do Królestwa Krasnoludów?
Minęło 10 lat od pamiętnej wojny domowej i kraj powoli z powrotem podnosi się na nogi. Nie można jednak powiedzieć aby odbywało się to bez problemów. Nasi sojusznicy wciąż potrzebują pomocy... Czy podejmiecie wyzwanie i ruszycie jej udzielić?

Minifabuła - Chłód Krasnoludzkich Gór
Lodowiec dotarł w ten region, zamieniając go w skute lodem strome szczyty. Krasnoludom trudno przyzywczaja się do nowości, a przecież nadal ciąży nad nimi pamięć o wojnie domowej. Większość więc nie jest zadowolona z obecnego stanu rzeczy, choć znajdą się i tacy którzy wyciągneli z tego korzyści. W każdym razie Arcymistrz Thorgrim zachorował i bez pomocy wysłanych przez arcymaga natchnionych, trudno mu będzie zająć się wszystkimi obowiązkami...

*Minifabułą klasycznie wymaga 4 osób, które wcześniej ukończyły poprzednie minifabuły.

Nowe Solo dungeony, oferujące wspaniałe nagrody!

1)Wichrowy Szczyt:
Niegdyś na tej górze znajdowała się krasnoludzka wioska. Po nadejściu zlodowacenia jednak, nieprzychylne wiatry zamieniły szczyt w najzimniejsze miejsce w całych górach. Mieszkańcy jednak nie zamierzali dać tak łatwo za wygraną i to chyba był ich błąd...

2)Sala Próby:
Magowie Runów stworzyli to miejsce dla przyszłych krasnoludzkich wojownikow, aby ci mieli możliwość dopracowania swoich zdolności przed niezwykle trudnym przecież, egzaminem na gwardzistę. Niestety... runiczne atronahy wyrwały się w końcu spod kontroli...




Special Activity - Survival Game
Tak jak obiecałem na każdą lokację z poza ZS będzie przypadać jedno special activity. (Np Nowa smokonia - Arena PVP). W KG jest to... Survival Game.

Coś się przebudziło w starożytnych ruinach krasnoludzkiego miasta Daveri-Dun.
I nie chce ponownie usnąć. Przywódca Gwardzistów Orik podjął się zadania dopilnowania aby ów istota nie uciekła z ruin. Nie jest to jednak rozwiązanie... lecz żaden z jego krasnoludów nie przeżyje w tak nieprzyjaznych podziemiach.

Orik nagrodzi każdego kto ów stwora zabije.
Podejmijcie więc wyzwanie ruin Daveri-Dun! Uważajcie jednak... w tych podziemiach nie tylko umarli stanowią zagrożenie...

Mróz!
Zmagacie się z zimnem! Ruiny już dawno skute zostały lodem. Pilnujcie aby odpowiednio duży ogień chronił was przed potęgą chłodu.

Głód!
Trudno zdobyć pożywienie w podziemiach. Ale nie macie wyjścia. Bez jedzenia na pewno zginiecie i dołączycie do powstającej armii.

Mrok!
Mroczne siły, od wieków uśpione w krasnoludzkim mieście powoli się budzą. Są również siadomwe waszej obecności. Chwyćcie za miecz i nie pozwólcie się im pokonać!


Systemowo:
-Są dwa sposoby dotarcia do ruin. Pieszo albo warpem (SG). Całość znajduje się na północy Krasnoludzkich gór.
-Nagrodami są kilofy. Lepsze niż byście mogli scraftować(Setowe. Zaawansowany, elitarny lub legendarny).
-Istnieją trzy obozy w ruinach, w których możecie rozpocząć. Wybranie jednego blokuje dostęp do innych.
-W każdym obozie jest piec do ktorego należy dokładać drewno aby nie zamarznąć.
-W podziemiach są 3 specyficzne miejsca: Lodowy las gdzie wypada dewno, pola grzybowe gdzie wypada jedzenie i ruiny miasta gdzie wypada zelazo.
-Activity ma 4 rundy. W każdej rundzie pojawiają się coraz silniejsze mobki. Na końcu jest boss.
-Przyzywane mobki znajdą was w całym podziemiu. Nie schowacie się.
-Z bossa wypada item za który kupujecie nagrody.
-W każdej chwili ktoś może do was dołączyć.
-Activity jest przewidziane na 2-4 osób(można jednak więcej lub mniej. Ale jest to niezalecane.)
-Wejście do ruin czyści wam eq i leczy. Oraz blokuje większość komend. Zatem żadna klasa wam nie pomoże.





Pozostałe zmiany:
-Krasnoludzkie góry zostały dopracowane graficznie:
*Pojawiło się morze które je otacza, tak jak to było wg fabuły.
*Dopracowano śnieg.
*Dolina krasnoludzkich królów otrzymała nieco cieplejszy wygląd... wynika to z  fatku iż jest osłonięta przed wichrami.
-Na całym terenie KG pojawiają się teraz niedzwiedzie polarne.
*Ich największa populacja znajduje się w dolinie krasnoludzkich Królów.
-Dodano ponownie NPC do KG
*Nie za wiele aby nie było lagów
-Odnowiono populacje "wieśniaków"



Rzeczy których nie udało się zrealizować:
-Dopracowanie miast Tumunzahar i Farthen-Dur. Niestety jest to sprawa piotra
-Domki w Tumunzaharze dla graczy-krasnoludów. Ponownie, sprawa piotra.


Magia to potęga!

Offline

 

#27 2016-09-27 21:16:23

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - wersja 1.3.1

Kontent: Gildia Łowców Potworów oraz Wierzchowce!

Te dwie rzeczy są ze sobą nierozerwalnie powiązane. Ale po kolei:

Wierzchowce:
Od teraz każdy może posiadać własnego wierzchowca! Ale ie takiego zwykłego jak np koń ale dowolnego, ze specjalnymi możliwościami. Po kolei więc...

Zaklęcia:
-/npc select <nazwa wierzchowca> - wybiera twojego wierzchowca. Możesz wybrac wyłącznie własnego.
-/npc spawn - Przywołuje wybranego wierzchowca o ile ten został zabity lub odwołany
-/npc despawn - Odwołuje wierchowca. Przydatne gdy ktoś ci go ukradnie i używa
-/npc tphere - Teleportuje wierzchowca do ciebie o ile ten żyje i nie jest odwołany

Atrybuty wierzchowca:
a)Typ - opis niżej
b)Prędkość. Domyślnie 0.8 . Można podbić do 1.5
c)Nazwa wierzchowca - Co mu wyświetla nad głową
d)Zdolność pływania wierzchowca - czy pływa czy tonie
e)Ilość hp wierzchowca - Jak szybko ginie. Zależna od typu.
f)Wielkość wierzchowca - Ile kratek zajmuje. Zależna od typu.

Typ wierzchowców:
A)Koń Bojowy:
-Dostępny domyślnie
-Średnia ilość hp
-Średnia wielkość

B)Niedzwiedz Bojowy:
-Dostępny poprzez ukończenie minifabuły "Chłód Krasnoludzkich Gór"
-Duża ilość hp
-Duża wielkość

C)Onyxon:
-Dostępny poprzez ukończenie 4 częśći minifabuły
-Bardzo małą ilość hp
-Mała wielkość
-Zdolność wspinania się na ściany

D)Technobot:
-Dostępny poprzez ukończenie 5 części minifabuły
-Duża ilość hp
-Duża wielkość

E)Wilk Bojowy:
-Dostępny poprzez zdobycie klasy elitarnej
-Małą ilość HP
-Mała wielkość

D)Śywiołak Ognia:
-Dostępny poprzez ukończenie 6 części minifabuły
-Mała ilość hp
-Mała wielkość
-Zdolność latania

E)Szkieletowy Koń:
-Dostępny poprzez zdobycie klasy zaawansowanej
-Średnia ilość hp
-Średnia Wielkość

F)Whiter:
-Dostępny przez ?
-bardzo duża wielkość
-Bardzo duża liczba hp
-Zdolność latania

Zdobycie wierzchowca:
Aby w ogóle móc posiadać wierzchowca należy udać się do przywoływacza w Mieście głównym i odprawić "Rytuał Przywiązania", dzięki czemu magiczny wierzchowiec nas zapamięta. Kosztuje to "skromne" 35k
Domyślnie wierzchowiec to koń.

Ulepszanie wierzchowca: Opis w Gildii Łowców potworów



Gildia łowców potworów:
Łowcy Potworów przybyli do ZS i stają się trzecią gildią zadaniową! Codziennie zlecają 2 bossy do zabicia i oferują za to nagrody!

Nowe Bossy!
-Na całej mapie zostały pododawane bossy lokacji. Po 2 na takową lokację. Czasem wypadają z nich przedmioty kolekcjonerskie. Te itemy zasadniczo do niczego nie służą (chociaż zdobycie wszystkich i powieszenie ich w domu to niezły wyczyn), ale trzeba je przynieść aby wykonać questy łowców potworów.
-Poziom bossów jest mniej więcej elitarny
-Każdy boss respi się co mniej więcej minutę. Ale niektóre tylko w nocy.
-Zadaniem jest je znaleźć i zabić. Powodzenia
*Łowcy mają placówkę tam gdzie innne gildie zadaniowe

Zadania gildii:

Poniedziałek - Centrum:
-Seryjny Zabójca
-Zagubiony Onyxon

Wtorek - Wielkie Bagna:
-Bagienna Wiedzma
-Zmutowany Chramadak

Środa - Zachód:
-Anomalia Magiczna
-Przywołany Demon

Czwartek - Mroczna Puszcza:
-Zepsuty Technobot
-Królowa Onyxonów

Piątek - Okręg Jeżogradzki:
-Upadły Paladyn
-Przewodnik Stada

Sobota - Lodowiec:
-Władca Mrozu
-Relikt Przeszłości

Niedziela - KG:
-Postrach Doliny
-Runiczny Atronah


Za każde przyniesione trofeum jest 1pkt.

Nagrody:
-Talon na karmienie wierzchowca - Zwiększa prędkość porusznaia się wierzchowca o 0.1 - 3/4/5/6/7/8/9 pkt
-Talon na nauke pływania - Uczy wierzchowca pływać - 10pkt
-Talon na zmiane imienia - Zmienia nick wierzchowca - 10pkt
-Talon na przemiane - Zmienia typ wierzchowca - 10pkt
*Co tydzień najlepszy łowca otrzymuje dodatkowe talony!


Magia to potęga!

Offline

 

#28 2016-09-28 14:39:13

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.3.2

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Przedłużono czas w ruinach Daveri dun między przywołaniem bossa a teleportem (bardziej już się nie da)
-Dodano ostatnie morza. Tym razem otoczyły Zachód i Mroczną puszczę.
*Mapa w siedzibie rady została ostatecznie zaktualizowana. Jest chyba done.
*Północno zachodni półwysep zostanie użyty w jednej z fabuł. Na razie nie ma tam nic
-Zaktualizowano wiele postów na forum


Magia to potęga!

Offline

 

#29 2016-09-29 12:13:34

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.3.3

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Zmieniono Przywódce stada na kaistlanckiego Rycerza
*Przywódcę stada dało się oswajać
-W SD pajęcza kopalnia dropi teraz krasnoludzka tarcza a nie kilof


Magia to potęga!

Offline

 

#30 2017-11-16 15:27:17

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.3.3

Bugfixy:
-Już nie pobiera pieniędzy od losowej osoby gdy ktoś teleportuje się do GD Kanion Furii

Drobne zmiany:
-Zmniejszono ilość Magmików na GD Kanion furii
-Zmieniono sposób wypadania eq z GD. Od teraz zawsze jakieś wypada, z tym że na lepsze jest mniejsza szansa(75% zaawansowane/elitarne i 25% elitarne/boskie). Ma to na celu zachęcić graczy do chodzenia w lepszym eq, zamiast gromadzenia go.

Przebudowa granic krain:
-Przesunięto granice tak aby krainy były mniej więcej równe.
*Niektóre krainy były tak wielkie iż ciężkie było rozmieszczenie w nich kontentu. Inne z kolei, nie mieściły w ogóle obiektów. Z tym że nadal Lodowiec jest największy a zachód najmniejszy, proporcje się po prostu nieco zmieniły.

Krainy kiedyś:
https://i.imgur.com/4bufn9M.png

Krainy teraz:
https://i.imgur.com/m9WyW3Q.png
-Powiększono IE i NS.
-Zmniejszono Lodowiec bagna puszcze i okręg.
-Dodano wymarłą część lodowca. Zostanie wykorzystana pozniej.


Elitarne dungeony:
-Dodano pierwszy elitarny dungeon(pierwszy GD).
-2 bossy. Mało dodatkowych mobków po drodze.
-Bossy o wiele silniejsze i wymagają taktyk.
-Lepszy drop
-Wyłącznie dla klas elitarnych


Magia to potęga!

Offline

 

Uniwersalny adres serwera: s604451.csrv.pl

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wsap2010.pun.pl www.draw.pun.pl www.thecrips.pun.pl www.crazymanagers.pun.pl www.extreamsquad.pun.pl