Arcymag
Wątek został założony z powodu licznych narzekań na fabułę. Dzięki niemu dowiem się co powinienem zmienić, co dodać a co usunąć aby była ona lepsza. To dość ważne. Ponadto opowiecie mi o moich błędach które zauważacie.
Najpierw chciałbym zapytać was o opinie dotyczące poszczególnych fabuł. Pierwszą pominę bo nikt jej nawet nie pamięta.
Część druga: Chaos na Wschodzie.
O ile pamiętam jedynym problemem było mało graczy i zbyt wielka łatwość przechodzenia. A co wy sądzicie? Jak było? W skali 1-10. Oraz podajcie własne doświadczenia z tej części.
Offline
Mag
Moim zdaniem fabuły które robisz są fajne daje im 9/10.
______________
Mag Kaceper
Offline
Radny
Co do fabuły Chaos na Wschodzie... łatwość tej fabuły była tragiczna choć pod koniec było ciężej. Graczy na moje było średnio. Żadnych błędów nie zauważyłem, ogółem 9/10
Offline
Generał
Płytkie i dosyć schematyczne, mało "zaskakujących zwrotów akcji" (średnio 1 na fabułę, przydałoby się więcej) Sugestia: Wprowadzić wielowątkowość fabuły, tzn. od decyzji graczy (bądź nieopatrznych czynów bądź słów) zależy jak potoczą się dalsze wydarzenia. (Np. wtedy obrona tumun-zahar mogłaby się nie powieść i graczy czekałoby nowe wyzwanie odzyskania go).
Unikałbym też fabuły dla wielu graczy, bo to zwykle tworzy głównie zamieszanie a Operatorom czasem jest trudno zapanować nad rozwydrzoną chałastrą.
Offline
Arcymag
Wielowątkowość fabuły będzie wprowadzona, ale dopiero później. Zresztą z tym jest problem bo musiałbym tworzyć kilka razy więcej scenariuszy(mały problem) i kilka razy więcej miejsc(duży problem).
A fabuła łączy graczy więc musi być na wielu graczy.
Ale za sugestię dziękuję.
Offline
Radny
Cóż mi się właśnie fabuła chaos na wschodzie podobała. Czy była łatwa? Być może, ale przecież celem fabuły nie jest utrudnianie gry, a jej uatrakcyjnianie. A była całkiem ciekawa - prowadzenie pertraktacji i próba załagodzenia krasnoludzkiej wojny domowej była naprawdę świetną sprawą... walka już mniej, ale ja ogólnie nie lubię walk w Minecrafcie.
Trzecia część fabuły była dzięki eksplorowaniu ruin również niezwykle ciekawa, choć oczywiście w kampanii jak zwykle musiała być walka... Na czwartej części niestety dobre kilka razy nie byłem, ale początek był całkiem dobry. I ciekawie było pozwiedzać elfickie miejsca... ale z tym wiąże się jeden z dużych minusów fabuły - cześć budynków fabularnych(których poznać przed fabułą nie możemy) zostaje w trakcie fabuły zniszczona.
Wielowątkowość zaś jak najbardziej może wyjść na plus, ale nie jest konieczna moim zdaniem.
I przede wszystkim fabuła zawsze będzie jednak tylko dodatkiem do normalnej gry - potencjalnie całkiem przyjemnym, ale tylko dodatkiem - nie powinna więc przeszkadzać w "normalnym" graniu na serwerze. Bo czy się to komu podoba czy nie, to w Minecrafcie chodzi głównie o tworzenie(i oczywiście zbieranie surowców).
Offline
Arcymag
Uwielbiam to... Proszę o coś ludzi a oni nie zwracają na to uwagi.
Pytałem tylko o fabułę "chaos na wschodzie" i prosiłem o ocenę w skali 1-10
Offline
Radny
Cóż moim zdaniem całościowa odpowiedź jest odpowiedzią lepszą. Jeśli zaś idzie o samą drugą część to dałbym tak 9+/10.
Offline
Generał
A, i mogę jeszcze dodać: więcej zadań na myślenie, mniej na napierdalanie mieczem, bo cokolwiek nie zrobisz, operatorów fabuły może być max 3, a walka 3:7... wyjaśnia łatwość fabuły. Aż mi, jako operatorowi zdarzało się mówić: "do dupy z taką robotą".
Jako uczestnik drugiej strony fabuły nie ocenię wg podanej skali.
Offline
Arcymag
Nie było cię na ostatniej walce jeżyk gdzie 2 operatorów mogło by rozwalić 10 graczy Znalazłem już sposoby aby utrudnić walkę i teraz proszą abym nie przesadzał.
A co do zadań na myślenie to dawałem je na początku ale nikt nie mógł ich rozkminić więc fabuła zaczynała się nudzić i zajmowali się czym innym.
Offline
Generał
Szkoda, że ja tego nie doczekałem...
No trudno, niech myślą. Jak się nudzi, trudno, diaxy i exp pójdzie na konto kogoś inteligentnego.
Offline
Radny
Jak BCH nazwał wrogów ostatniej fabuły... "Obsydianowi Barbarzyńcy" albo "Zbudowani z Obsydianu" jakoś tak. Więc sądząc po zdaniu BCH twierdze że fabuła robi się trudniejsza... na życzenie graczy.
Ostatnio edytowany przez Troll2001 (2014-04-30 21:45:43)
Offline
Radny
Fabuła ,,Chaos na Wschodzie'' ... Zdecydowanie za łatwa ale podobała się. Zadania ciekawe kampania też. 8/10.
Offline
Arcymag
Część trzecia: Bramy szaleństwa
Tutaj problemem był brak operatora, o ile dobrze pamiętam... Wiem też że niektórzy mogli być niezadowoleni gdyż nie występowała tam ani jedna postać fabularna. A co wy sądzicie? Jak było? W skali 1-10. Oraz podajcie własne doświadczenia z tej części.
Offline
Generał
No dawajcie, jestem ciekaw, zwłaszcza doświadczeń z kampanii
Offline