Radny
Ogólnie część trzecia była spoko... Brak postaci fabularnej mi nie przeszkadzał. Kampania dość ciężka choć wtedy jeszcze mogliśmy chyba diamentowe uzbrojenie... albo nie? Dużo szlajania się po Ruinach co też było ciekawe. 7.75/10
Offline
Radny
Tak było dużo ruin co jest zdecydowanym plusem... aczkolwiek w sumie niewiele więcej było co było nieco monotonne, bo jedyne urozmaicenie stanowiło odpieranie hord zombiaków i rozbudowa bazy... choć z drugie strony nie brałem udziału w całej fabule, podobnie sprawa ma się z kampanią, też trafiłem tylko na końcówkę. 8/10
Offline
Radny
,,Bramy szaleństwa'' ... fabuła monotonna jak dla mnie. Kampania ciężka ale tylko przez obecność jeżyka. 3/10.
Offline
Arcymag
Część 4: "Wróg naszego Wroga"
Wiem że nie da się w pełni odpowiedzieć na moje pytania gdyż nie było jeszcze kampani. Jednak część zadaniową skończyliśmy.
Wiem że tutaj popracowałem nad łatwością przechodzenia... i było też kilka ciekawych zwrotów akcji... Problemem mogły być drobne błędy bo robiłem dużo rzeczy na szybko. A co wy sądzicie? Jak było? W skali 1-10. Oraz podajcie własne doświadczenia z tej części.
PS Cieszy mnie bch że potrafisz zachować obiektywizm.
Offline
Radny
Jak dla mnie fabuła bardzo fajne(może dlatego że jestem elfem i lubię takie rzeczy). Chociaż na wszystkich zadaniach mnie nie było to i tak bardzo fajne. Parę uszczerbków ale to jakoś nie przeszkadzało. 9.5/10
Offline
Radny
Cóż na pewno ciekawie było obejrzeć nieco ziem imperium elfickiego, misje też całkiem ciekawe... niemniej jednak nie brałem udziału we wszystkich misjach i pod koniec w sumie nie wiedziałem już dokładnie co się dzieje... może trochę przez to jakoś mniej mi się ta część podobała... ale i tak było nieźle.
No i część fabularnych budynków zostało zniszczonych, a to jest coś czego nie lubię.
7/10.
Ostatnio edytowany przez Lyokoheros (2014-05-04 23:08:18)
Offline
Radny
To dobrze... ale i tak nie lubię takich sytuacji. Minecraft jest do tworzenia, nie do niszczenia.
Offline
Arcymag
I najważniejsze: jak widzicie przyszłe fabuły? Więcej walki czy gadania? Dużo postaci fabularnych czy malo? Fabuła liniowa czy z możliwością wyboru? Raczej badanie czy myślenie?
W skrócie, jakie są wasze propozycje?
Offline
Radny
W przyszłych fabułach chciałbym znaleźć dużo walki choć i rozmowy powinny się znaleźć. Postaci fabularnych może być sporo. I raczej żeby fabułą opierała się na decyzji graczy.
Offline
Radny
Jak najmniej walki, najlepiej wcale lub ewentualnie prawie wcale. Eksploracja połączona z myśleniem(w ogóle pytanie z z alternatywą tych dwóch rzeczy jest dziwne) innymi słowy badania I myślenie. Gadania też jak najbardziej dużo, postaci fabularnych podobnie. Nieliniowość może być, choć nie jest koniecznością, z drugiej jednak strony, nigdy nie powinna iść w przeciwnym kierunku niż prowadzą ją gracze.
Nie byłyby też złym pomysłem zadania polegające na tworzeniu(kilka takich zresztą już było).
A to, że Minecraft jest grą nastawioną na tworzenie to fakt. Twierdzenie, że tak nie jest, to tak jakby twierdzić, że np w grze RPG nie chodzi o rozwijanie bohatera i poznawanie fabuły.
Offline
Arcymag
Jeżeli jest nastawiony wyłącznie na tworzenie to po co dodali tryb przygodowy? Minecraft polega nie tylko na tworzeniu, choć dla pewnej części graczy jest to najbardziej pociągający element. Ale nie dla wszystkich. Nie myśl tylko o sobie maciej. Mamy demokrację.
Offline
Radny
Ciekawe gdzie ja użyłem słowa wyłącznie... bo i owszem są tam elementy inne niż tworzenie, ale stanowią one jedynie dodatek, samą esencją gry jest właśnie zdobywanie surowców i tworzenie.
I doprawdy nie wiem co ma wspólnego uzasadnianie swojego stanowiska z myśleniem tylko o sobie. A demokracja to swoją drogą strasznie głupi system - choćby dlatego, że w demokracji dwóch idiotów ma więcej do powiedzenia(większy wpływ na prawo/losy państwa/cokolwiek) niż jeden człowiek rozsądny.
Aczkolwiek ta dyskusja zaczyna zbaczać z tematu...
Ostatnio edytowany przez Lyokoheros (2014-05-06 17:34:12)
Offline
Generał
Więcej na myślenie, fabuła wielowątkowa, niekoniecznie musi się wiązać z większą ilością tworzonych lokacji, w końcu można ułożyć tak warianty by prowadzić fabułę na tych samych lokacjach. Budowanie i tworzenie to też nie głupi pomysł, dzięki temu powstał Tumun-Zahar i parę pomniejszych miejscówek.
Lyoko, w jednej kwestii się z Tobą zgadzam. Demokracja to durny ustrój, problem polega na tym, że nikt nie wymyślił lepszego... Niestety.
Offline