TO JEST MINECRAFT

TO JEST MINECRAFT

Ogłoszenie

Forum prywatnego serwera minecraft.
By uzyskać dostęp do Forum zaloguj bądź zarejestruj się!
IP serwera: s604451.csrv.pl



Zapraszam do komentarzy w Chat Box'sie"

#1 2016-05-05 07:18:48

 Jeedrzej

Arcymag

Patch Notes

Enjoy my patch notes:
Generalnie wszystkie zmiany i drobne poprawki będą umieszczane tutaj.


Magia to potęga!

Offline

 

#2 2016-05-05 11:02:51

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - wersja 1.0.1

Bugfixy:
-Wszyscy wojownicy cienia na Leśnym Dolmenie przywołują już się prawidłowo
-Boss na leśnym dolmenie przywołuje już się prawidłowo
-Boss na lodowym dolmenie przywołuje się już prawidłowo
-Boss na lodowym dolmenie nie daje już potrójnej szansy na loota
-Dopracowano teksty Boga ciemności.
-Naprawiono solo dungeon Serce Lasu. Można już go wykonywać.
-Pousuwano przestarzałe warpy i zastąpiono je statkami/przyciskami
-Znerfiono odporność bossa w Sanktuarium Natury. Jednocześnie zboostowano jego atak.



Zmiany:
-Po odpaleniu Mrocznego Ołtarza, nie da się go opuścić, aż do czasu wyłączenia go. (Bóg Ciemności : Walcz albo giń tchórzu!)
-Mennica, Antymag, Garbarnia już nie działają. Zmiana ma na celu ograniczyć czas pracy ADMINA.
-Dodano na spawnie teleporty do wszystkich Solo Dungeonów. Teleportacja kosztuje 50$
-Elitarne klasy nie mogą już używać specjalnych zdolności (takich jak rytułał natury, błogosławieństwo zywiołów itp) poza elitarną pracą. Ma to na celu oszczędzenie czasu admina oraz zrównoważenie możliwości klas.
-Od teraz na Group dungeonach można używać jumpa. Jednak wjumpowanie do adminowych pomieszczeń należy zgłosić. I pod żadnym pozorem nie wolno tego faktu wykorzystywać(Jak któryś coś naciśnie to zabije...).
-Piorun został zablokowanyw 4 group dungeonie. Jest to spowodowane zbyt dużą ingerencją tej komendy w klimat tamtego miejsca
-Dodano nowe sety do Gildii Poszukiwaczy Przygód(Opis setów na forum)
-Zboostowano bronie elitarnych klas



Potrzeba więcej testerów aby wyłapać wszystkie bugi!


Wkrótce kolejne patch noty


Magia to potęga!

Offline

 

#3 2016-05-06 11:43:45

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - wersja 1.0.2

Bugfixy:
-Na różdżkach są już prawidłowe zaklęcia
*Domyślnie, magom na różdżki ustawiony jest /home. Wystarczy poprosić o zmianę jeżeli się chce.
-Teleporty do Solo dungeonów działają już prawidłowo
-Pająki w Sercu lasu mają już prawidłowe nazwy


Zmiany:
-Usunięto tytuł Mistrz Gildii.
-Znacząco zboostowano łuki(podniesiono enchant wszystkich łuków setowych o 2)
-Wszystkie setowe różdżki dodają teraz 0 obrażeń fizycznych. Nadal jednak posiadają atrybuty, zaklęcia i enchanty.


Nadal potrzeba jak najwięcej testów. Róbcie ile wlezie SD, GD, Dolmenów itp


Magia to potęga!

Offline

 

#4 2016-05-07 11:05:11

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.0.3

Bugfixy:
-Zbalansowano Grobowiec Rhysa XVII
-Zbalansowano Komnaty Zpaomnianej Magii

Zmiany:
-Dolmeny zostały podpisane. Jak wchodzi się na ich region to wyświetlają swoją nazwę.


Wciąż potrzeba testerów! Sprawdzajcie czy wszystko działa!


Magia to potęga!

Offline

 

#5 2016-05-08 13:20:30

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.0.4

Bugfixy:
-Nekromanta na Wyspie Potępionych przyzywa już swoich nieumarłych prawidłowo
-Diaxowe zbroje setowe generują już zwyczajną wartość armora, zamiast podwojonej. Jako że armor stakuje się tylko do 20, nie wpływa to na obronę zbroi.
-Nekromanta na wyspie potępionych został nieco dopracowany
*Platforma jest niżej i można bić go spokojnie z melee
*Nie da się go zrzucić z platformy


Zmiany:
-Bch został mistrzem gildii kupców. Gildia kupców już działa. Można dołączać.
-Przemianowano gildyjne warpy na krótsze nazwy(GW,GM,GK)
-Usunięto warp pradawni. Teleportuje do niego maszyna portal Elka
-Druidzi moga teraz stakować potki leczenia
-Od teraz zebraniu układanki z dolmenu pozwala stworzyć fragment setu otchłani a nie cały set.
*Set jeszcze nie powstał więc cierpliwości
-Zwiększono szanse lootu itemu setowego z dolmenowego bossa z 10% do 20% (dolmeny są dłuższe w wykonaniu więc nagroda częstsza)
-Tarcze generują teraz 6 armora. Ma to na celu zlikwidować sytuacje w której na  SD magowie byli oneshotowani przez bossa. Jako iż armor nie stakuje się więcej niż do 20, zupełnie nie wpływa to na tanków.
-Mobki na Wyspie potępionych zostały nieco zboostowane

Next week:

Plan dodatków:
1.Gildia zabójców
2.Arena PVP
3.Kampanie
4.Fabuła
5.ED
6.Minifabuły

(Plan został określony na podstawie ankiety wśród kilku graczy)

W obecnym tygodniu admin będzie zajmował się:
-Gildią Zabójców. Zajmie to pewnie cały tydzień
-Bugfixami
-Drobnymi zmianami


Magia to potęga!

Offline

 

#6 2016-05-09 09:12:52

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.0.5

Bugfixy:
-Nekromanta na wyspie potęponych przyzywa już swoich nieumarłych prawidłowo


Drobne zmiany:
-Gracze moga teraz wyświetlić wszystkie możliwe warpy
-Wgrano a następnie usunięto citizens. Wywołuje zbyt dużo problemów. Czekamy na dopracowaną wersję.
-usunięto opóźnienia teleportacji oraz czas między teleportacjami
*Jest to spowodowane możliwością bugowania SD dzięki opóźnieniom.
-Dodano rzemieślników
*Działają analogicznie jak poszukiwacze przygód i mają własny ranking
-Zmiany w GK:
*Obniżono ilość wymaganego obrotu pieniądza w gildii kupców na 1 pkt z 5000$ na 2000$
*Dodano elitarne stoje kupców
-Zmiany w GM:
*Dodano elitarne szaty, jednocześnie obniżając ich cene w pkt
*Dodano kostury gildii, jednocześnie obniżając ich cenę w pkt
-Zmiany w GW:
*Dodano elitarne zbroje, jednocześnie obniżając ich cenę w pkt
*Dodano losową broń za punkty


Magia to potęga!

Offline

 

#7 2016-05-10 08:16:01

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.0.6

Bugfixy:
-Zbalansowano moby na Wyspie potępionych (są silniejsze)
-Zbalansowanie i dopracowanie upadłej fabryki:
*Moby są silniejsze
*Boss działa teraz prawidłowo
*Nagroda pojawia się już w klasyczny sposób
-Przebalansowano jobs aby nie dało się nabić 100k w pół godziny
-Przebalansowano SD Jezioro Starszych Głosów.
-Dowód ukończenia Podziemi studni ma już prawidłową nazwę

Drobne zmiany:
-Wyłączono jumpa w gildiach. Ma to na celu zapobiegnięcie sytuacji w której teleportowano się do tamtejszych komnat adminowych.
-Można już kupić elitarny set wojownika
-Wyłączono tpahere i tpaccept na GD. Od teraz po zakończonej walce, graczy którzy zginęli teleportuje ADMIN
*Ma to na celu zapobiegać sytuacji w której gracze powracają na bossy mimo kary.


Magia to potęga!

Offline

 

#8 2016-05-11 13:36:00

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.0.7

Bugfixy:
-Teleporty do SD pobierają już pieniądze właściwej osobie
         *Teraz najpierw pobierają, a następnie po sekundzie teleportują
-Zaktualizowano i dopracowano permissionsbukkit. Rangi będą wywoływac mniej błędów oraz nie generować tyle pieruństwa na konsolę... (generalnie powinno być lepiej.)
    *Jeżeli w czymś się pomyliłem to od razu mówić! Postaram się szybko naprawić.
-Wgrano odpowiednie LWC - Zabezpieczanie skrzynek itp itd powinno działać lepiej!
    *Ponownie, jeżeli coś nie będzie działało - pisać
    *Da się już zabezpieczać nowe drzwi i furtki
-Usunięto część zbędnych regionów oraz zaktualizowano te ze starymi nazwami.
    *I znowu, jeżeli coś nie będzie z nimi działało - piszcie!
-Przebalansowano GD Sanktuarium Natury
    *Zniknęła spora część trawy
    *Zniknęło 50% lian
    *Usunięto glowstone. Teraz w sklepieniu sanktuarium są dziury przepuszczajace światło
    *Wspinaczka do bossa została ułatwiona
    *W sali z bossem również umieszczono dziurę w suficie, sprawiającą iż w komnacie jest całkiem jasno.
    *Osłabiono healing druida
    *Zmniejszono poziom trucizny druida z 3 na 2
    *Zboostowano siłę ataku pająków



*To poczatek usprawniających i optymalizacyjnych zmian wśród pluginów. Będę kontynuował dopracowania.


Drobne zmiany:
-Na tablicy gildii kupców można już stawiać tabliczki
-Usunięto rangę Arcymag
     *Jeedrzej od teraz ma rangę Elitarny Mag. Wciąż pozostaje jednak Arcymagiem krainy sektorów(Tak jak Anwen Arcydruidką)
-Usunięto rangę Generał
     *Jeżyk od teraz ma rangę Paladyn. Wciąż pozostaje jednak generałem Krainy Sektorów(Tak jak Sylvanas Strażniczką Imperium)
     *Zarówno Jeżyk jak i jeedrzej to postacie fabularne i na fabułach mają OPa więc zasadniczo zmiana nie wniesie nic prócz usprawnienia rozgrywki
-Wzmocniono efekt odporności wojownika z 1 do 2. Oznacza to ze bazowo wojownicy otrzymują 40% obrażeń mniej niż innne klasy.
-Usunięto mikstury poszukiwaczy przygód. Teraz ich rolę przejmują Runy z Gildii Wojowników. Jednocześnie cena run staniała do 1pkt za sztukę
-Zmiany w artefaktach:
    *Artefakty są teraz niezniszczalne
    *Nowy artefakt - Runiczne Ostrze. Posiada je generał jeżyk(Zdobył podczas pierwszej fabuły). Jest to oficjalna broń generała.
    *Nowy artefakt - Kostur Teleportacji. Posiada je arcymag jeedrzej(Zdobył podczas pierwszej fabuły). Jest to oficjalna broń arcymaga
    *Ebonowy Kilof i Zguba pradawnych zostały zmienione. I również są niezniszczalne.
    *Zguba Pradawnych staje się oficjalną bronią króla Krasnoludzkich gór
-Dodano sposób detronizacji króla Krasnoludzkich Gór
    *Nowy kandydat(Natchniony kransolud) musi posiadać większy lvl górnika od obecnego władcy(Lub równy gdy król osiągnął lvl maksymalny). Następnie ma prawo wyzwać go na pojedynek o władzę(Maximum raz na 2 tygodnie). Jeżeli wygra to cała władza przechodzi w jego ręce.


Magia to potęga!

Offline

 

#9 2016-05-12 11:20:23

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

Dzisiejszy patch miał na celu dopracowanie obecnego kontentu PVE

TJM  -  Wersja 1.0.8

Bugfixy:
-Zablokowano spam informacji "you can not build here" na solo dungeonach
-Dolmeny niestety nadal wymagają przelogowania po ich wykonaniu. Postaram się to zmienić w nadchodzących patchach.
-Przesunięto przyciski włączające dolmen tak aby nie dało się samotnie odpalić dwuosobowego dolmenu.
    *Przyciski włączające są teraz zawsze otoczone cegłami kresu
-Boss na Dolmenie Centralnym został zbalansowany. (Zmniejszono mu obronę)


Drobne zmiany:
-Mroczna potęga Boga Ciemności, panująca wokół dolmenu, wypacza uzdrowicielską magię, blokując używanie zaklęcia /heal
    *zmiana spowodowana możliwością solowania dolmenu przy spamie /heala oraz możliwością zdejmowania efektów nakładanych przez Boga Ciemności i wojowników cienia.
-Mroczna potęga Boga Ciemności teraz spowalnia walczących(efekt Spowolnienie 2)
-Od teraz na group dungeonach pvp jest wyłączone, aż do momentu walki z bossem.
    *Ma to zapobiec przypadkom w których gracze niechcący zabijali siebie na wzajem.
-Skoro SD i tak teleportują przez kolejne pomieszczenia, tłoki i bramy zastąpiono barierą. Widać przez nią co jest po drugiej stronie ale nie da się przejść.
    *Generalnie żadna zmiana w mechanice
    *Problem ze skipowaniem SD niestety wciąż pozostaje i zostanie rozwiązany w kolejnych patchach.
-Nowy artefakt: Nerfhammer
    *Posiada go ADMIN
    *Jest to oficjalna broń admina.
    *Każdy widzi gdy jest używany...


Magia to potęga!

Offline

 

#10 2016-05-14 11:31:50

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.1.0 - Gildia Zabójców

Bugfixy:
-Zardzewiały topór, tak jak innne sety nie wyświetla już atrybutów


Drobne zmiany:
-Wszyscy gracze otrzymali komendę /delhome
-Komenda /warps działa już wszystkim graczom
-Mistrz gildii kupców może sprawdzać ranking pieniądza

Kontent - Gildia Zabójców:

Tak jak obiecałem, czas na naszym serwerze dodać kontent PVP. Już pewnie zauważono iż solidnego PVE w Krainie Sektorów nie brakuje(Są przecież SD, GD, dolmeny itp...), dlatego w kilku następnych updatach zamierzam dodawać, dopracowywać i bugfixować głównie PVP. W planach miałem aż trzy aspekty rozgrywki między graczami(Dwie zostaną wprowdzone w miarę szybko, na trzecią przyjdzie nieco poczekać). Pierwszy z nich jest bardzo... nieuczciwy, niehonorowy, mroczny... liczę iż wam się spodoba.

Właściwie to Gildia już była obecna na serwerze, z tym że pod inną nazwą - Mrocznego Bractwa. Teraz przemianowano ją aby nie stanowiła tak dużego odwołania do świata TES.
Główny problem jednak stanowił system, w którym tylko operator miał zabawę związaną z zabijaniem graczy. Zdecydowałem się więc całkowicie zmodernizować zasady. Teraz każdy z was ma równe szanse na udział.



Chwała Ciemności
Pokonajcie więc strach i dołączcie do złowrogiej organizacji jaką jest Gildia Zabójców. Zasiejcie panikę wśród mieszkańców Krainy Sektorów i stańcie się postrachem wszystkich natchnionych!

Sposób dołączenia:
Znajdź nas. Zabij dla nas. Dołącz do nas.
Gildia nie przyjmuje byle kogo...
Po pierwsze trzeba ją odnaleźć. Teoretycznie ma placówki we wszystkich miastach, ukryte jednak przed wzrokiem nieświadomych...
Dalej, należy udowodnić swoją wartość, wykonując zlecenie.
Dopiero wtedy można się mienić przynależnością do gildii.

Praca:
Poleje się krew.
Zabijanie nie jest rzeczą prostą, zwłaszcza gdy nad bezpieczeństwem krainy czuwa Generał i Arcymag. Na szczęście potęga Boga Ciemności stoi po stronie gildii...
Posiadając specjalne przedmioty, tętniące mocą Mrocznego Pana, zabójcy są w stanie ignorować ochronne zaklęcia jeedrzeja i uniknąć wszelkich kar związanych z morderstwami. Na szczęście wywiad Jeżyka już się o nich dowiedział i oficjalnie ogłosił iż jeżeli ktoś zobaczy przed sobą kogokolwiek korzystającego z tych przedmiotów, ma pełne prawo walczyć z nim w obronie własnej.

Oferta:
Bóg Ciemności nas wynagrodzi...
Łaska Mrocznego Władcy może czasem okazać się niezwykle przydatna...

Zlecenie zabójstwa:
Boże Ciemności, obdarz mnie swą łaską i ześlij śmierć na mych wrogów...
Gildia nie tylko daje zadania związane z morderstwami. Równie chętnie przyjmuje zlecenia...


Systemowo:
-Nowa Gildia - Zabójców.
-Dołączenie:
*Poziom klasy zaawansowany(tak samo jak do innych gildii)
*Odnalezienie siedziby Gildii i wykonanie dla nich jednego zlecenia
-Zabijanie:
*Możliwość ignorowania kary za morderwstwo pod warunkiem użycia odpowiednich przedmiotów.
*Ceremonialna klinga - Wyjątkowo potężny miecz, za pomocą którego należy zabić ofiarę.
*Zbroja Zabójcy - szata boostująca niewykle mocno atak, ale dodająca 0 armora. Należy mieć ją założoną podczas aktu zabójstwa.
*Przedmioty Gildii Zabójców nie mogą być używane poza jej pracą. W dodatku niesamowicie szybko się psują.
*Macie pełne prawo atakować kogoś kto ma na sobie te przedmioty.
-Praca:
*Codziennie jakieś zlecenie.
*Jeżeli tego dnia zabił cię inny zabójca, twoje zlecenie jest blokowane.
*Cel nie może zostać poinformowany o zleceniu. Jeżeli zostanie to quest kończy się niepowodzeniem.
*Kupcy jako klasa dogadali się z gildią i są wykluczeni ze zleceń. Chyba że sami dołączą do organizacji.
*Osoby objęte pacyfizmem Gildii Kupców, nie mogą zostać zlecone danego dnia.
*Ignorowanie kary za morderstwo nie działa na osoby objęte ubezpieczeniem Gildii Kupców
*Ignorowanie kary za morderstwo działa tylko przy wykonywaniu zlecenia.
-Oferta:
*Klasycznie, za punkty
-Zlecenie zabójstwa:
*książka + zapłata + przycisk. W siedzibie gildii.





Next week:

Plan dodatków:
1.Arena PVP
2.Kampanie
3.Fabuła
4.ED
5.Minifabuły

(Plan został określony na podstawie ankiety wśród kilku graczy)

W obecnym tygodniu admin będzie zajmował się:
-Areną PVP. Myśle że 3 dni wystarczą na nią
-Dość dużym updatem wśród setów(Cały jeden dzień)
-Elitarnym Kursem na Uniwersytecie

Do odbyudowy  fabuły zostali wyznaczeni bch i troll. Jeżeli za długo jej nie ma to do nich pretensje


Magia to potęga!

Offline

 

#11 2016-05-15 12:29:38

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.1.1

Bugfixy:
-Boss w Podziemiach studni porusza się już z prawidłową prędkością
-Do pracy rybaka dodano zarobek za wyłowione skarby
-Nazwa całej szaty maga jest już prawidłowa

Drobne zmiany:
-Dolmeny zostały przemianowane na Ołtarze aby nie było zbyt duzego odwołania do ESO
-Dodano zasady zwolnienia Mistrza Gildii Kupców
-Zmieniono zasady Gildii Kupców
*Przepraszamy za nieporozumienia wynikające z poprzednich zasad.
-Zarządca nie może więcej używać komendy /fly
    *Jest to spowodowane możliwością oszukiwania na dolmenach, Solo dungeonach i innych.
    *Zaklęcie lotu staje się możliwością typową dla gildii magów
    *Król Krasnoludów też je traci
    *Fly jest teraz dozwolone na fabułach. Z tym że niektóre mechanizmy i postacie będą w stanie je wyłączyć.
-Każdy gracz może teraz sprawdzić cenę przedmiotu komendą /worth
    *Jeżeli pokazuje że itemu nie da sie sprzedać, znaczy że nie dodałem go do bazy danych. Jesli uważacie iż powinienem dodać, napiszcie i podajcie cenę. Dodam.
    *Ceny są pogladowe, i obecnie tylko podstawowych towarów.
    *Na podstawie tych cen Gildia Kupców określa swoje.
-Utrudniono ucieczkę z więzienia

Kontent - Gildia Zabójców:

-Jeżeli zabije się zabójce w samoobronie, jego zlecenie kończy się niepowodzeniem, a on trafia do więzienia na 8h.
-Osoba która zabiła zabójce w samoobronie otrzymuje 800$ nagrody


Magia to potęga!

Offline

 

#12 2016-05-19 08:49:13

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.1.2

Bugfixy:
-Potki druida stakują się już prawidłowo
*Są to jedyne potki które można kupić zestackowane. Jest to spowodowane trudnością healowania w MC oraz faktem że czasem na jednego bossa schodzi ich ponad 60 - co nie mieściło by się w EQ
-Zaktualizowano bazę danych do komendy /worth


Drobne zmiany:
-Zmieniono wersję serwera na 1.9.4
-Zaktualizowano prawo

Kontent - Gildia Zabójców:
-Od teraz otttrzymuje się zlecenie na osobę o poziomie klasy "wyższym lub równym". Wciąż nie da się jednak otrzymać na osobe o poziomie niższym.


Magia to potęga!

Offline

 

#13 2016-05-19 18:23:26

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.2.0 - Arena PVP

Bugfixy:

Zmiany:

Kontent - Arena Championów:

Zatem tak jak obiecywałem, czas na drugi aspekt pvp na naszym serwerze. Pierwszy był bardzo nieuczciwy i skryty... z pewności przypadł niektórym do gustu - ale nie wszystkim. Wprowadzam więc coś o wiele bardziej otwartego i honorowego: Arenę PVP

Opuszczona Smokońska budowla wyłania się z otchłani historii
Fabularnie:
Nasze wyprawy do Nowej Smokonii, oraz bezustanna praca Elka pozwoliły na odkrycie niegdyś bardzo uczęszczanego miejsca - Areny Chamionów, gdzie w przesłości, smokońscy wojownicy, nie posiadający przecież wrogów poza granicami państwa, mierzyli się w śmiertelnie niebezpiecznych bataliach, w drodze po chwałę i sławę! Ku zdumeniu odkrywców, zaklęcia którymi zostało obłożone to miejsce wciąż działają, wyposażenie również uniknęło kradzieży. Rodzi się zatem pytanie... Dlaczego by jej nie reaktywować?

Któż będzie dzisiaj, Championem Areny?!
Podejmijcie więc wyzwanie Areny Championów i zmierzcie się już nie z tępymi bestiami tego świata, lecz przeciwnikiem o wiele potężniejszym - sobą nawzajem! Nie traćcie odwagi w drodze po sławę i chwałę, najpotężniejszych bowiem czekają wspaniałe nagrody!

Sposób dotarcia:
Arena Championów słynęła niegdyś na całym kontynencie wschodnim!
Istnieją dwa sposoby dotarcia na arenę. Pierwszy - dotrzeć pieszo, przemierzając całą Smokonię. Droga długa i niebezpieczna, ale niezwykle malownicza. Drugi - skorzystać z teleportu ustawionego przez arcymaga i znaleźć się bezpośrednio przed budynkiem.

Walka:
Nie ważna jest twoja potęga, na arenie liczą się wyłącznie umiejętności!
Chcesz wykorzystać swój sprzęt? Nie marnuj go! Twórcy areny przewidzieli całe wyposażenie z myślą o walczących. Jest ono darmowe, w dodatku - niezniszczalne. Pozwala też zachować balans między wszystkimi natchnionymi, niezależnie od klasy, rasy, czy czasu przebywania w krainie.
Dodatkowo smokońscy czarodzieje, wiedząc iż nowi wojownicy nie będą mieli szans z niezwykle doświadczonymi weteranami, umieścili na polu walki wiele sprytnych mechanizmów. Skorzystanie z nich może nagle przechylić szale zwycięstwa i sprawić iż nawet najlepszy champion będzie musiał salwować się ucieczką.

Nagrody:
Tylko najlepszy zostanie doceniony!
Twórcy areny pozostawili po sobie wiele potężnych broni, przeznaczonych dla zwycięzców ich rozgrywki. Ci którzy podejmą wyzwanie i udadzą się walczyć, mają szanse je zdobyć. Stąd zatem pytanie: Któż będzie dzisiaj, Championem Areny?



Systemowo:
-Nowa Aktywność na serwerze - Arena PVP
-Sposób dotarcia:
*komenda /warp arena_pvp
*Brak wymogów klasowych
-Sposób wejścia:
*Wejście na arene czyści całe eq więc proszę nic ze sobą nie brać.
*Wejść można wybierając jedną z dostępnych profesji.
*Wybór profesji powoduje otrzymanie specjalistycznego, niezniszczalnego eq, dozwolonego wyłącznie na Arenie.
*Eq powoduje balans między klasami/rasami, zapobiega utracie setów przez walkę oraz blokuje możliwość gdzie dwoje walczących nigdy nie byłoby się w stanie pokonać.
-Dostępne profesje:
*Czarodziej(Kolcza zbroja, żelazny miecz, diaxowy kostur)
*Tarczownik(Żelazna zbroja, żelazny miecz, tarcza generująca armora)
*Berserker(Żelazna zbroja, żelazny miecz, żelazny topór)
*Łucznik(żelazna zbroja, łuk z nieskończonością, żelazny miecz, strzała)
-Przełączniki na arenie:
*Głównie generują efekty i dają buffy. Ale nie tylko
*Jeden z nich karmi. Jest to jedyna forma jedzenia na arenie.
-Eq arenowe:
*Jest niezniszczalne
*Nie wolno go używać poza areną
-Wyjście z areny:
*Jedyna droga to śmierć
-Nagrody z areny:
*Pojawiły się już ich opisy na forum.
*Są głównie pvp. Mają więc ostrość i odrzut.
*Co tydzień wybierany jest Champion który dostaje fragment setu
-Naliczanie wyniku:
*Liczą się głownie kille i asysty. Chowając się nic nie zdziałacie.






Info:
Mimo testów Arena moża być bardzo niezbalansowana i ukrywać wiele bugów! Działajcie i wyłapujcie ile się da, jestem otwarty na sugestie w tej sprawie.


Magia to potęga!

Offline

 

#14 2016-05-20 12:41:42

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.2.1

Bugfixy:
-Dowody z Mrocznych ołtarzy wyświetlają już prawidłowe nazwy

Drobne zmiany:
-Zaktualizowano wzmiankę w prawie adminowym odnośnie nowości

Kontent - Arena PVP:
-Wejście na arenę aktywuje odporność 6 na 7 sekund. Ma to na celu wykluczenie sytuacji w której nowo przybyły zostanie zabity na wejściu.
    *Dodatkowo usuwa to klasowy efekt wojowników odporność 2. Ma to na celu zrównoważenie zaawansowanych klas Mag/Wojownik/Technomag na arenie(W końcu magowie i technomagowie na tym stopniu nie mają nic bojowego)
    *Efekty elitarnych klas wojowniczych są nadal aktywne.
-Przedłużono czas działania efektów z przycisków do 40s
    *Czas będzie balansowany na podstawie waszych opini i testów
-Zboostowano atak berserkera
-Dodano nowe przyciski o nowych działaniach. Głównie negatywnych
-Zablokowano wyświetlanie wiadomości "hey you cannot do that here" na arenie
-Zablokowano heala na arenie
-Zboostowano obrone tarczownika


Arena wciąż potrzebuje balansu i testów. Tak więc dajcie jej jeszcze czas zanim ocenicie


Magia to potęga!

Offline

 

#15 2016-05-20 18:33:56

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.2.2

Bugfixy:
-Działka trolla nie blokuje już przejścia przez SD Pajęcza Kopalnia

Drobne zmiany:
-Dodano sety Otchłani
       *Za całą układankę wypada 1 fragment
       *Są to najsłabsze sety boskie. Te z ED będą lepsze. Mimo to obecnie są najpotężniejsze. I łatwo się je farmi.
       *Dodano ich opisy na forum

Większe zmiany - Sety:
-Takie same zbroje na tych samych poziomach generują teraz inne atrybuty
*Przykładowo żelazna zbroja: Elitarny Pancerz Technomaga i żelazna zbroja: Pancerz Mrocznego bractwa generują podobne atrybuty(Oba są poziomu elitarnego) z tym że bractwa zwiększa speed o 12%(technomaga 10) a obrażenia o 3(technomaga o 3,5). Trzeba się zdecydować co się woli podczas farmienia setów.
*Zaktualizowano opisy setów na forum zgodnie ze zmianami.
-Wszystkie bronie z dolmenów mają teraz enchanty Pogromca Nieumarłych
-Niemal wszystkie topory mają enchant ostrość(W końcu używa ich się w drugiej ręce zazwyczaj)
    *Wyjąteki to niektóre topory z GW oraz Topór nienawiści z dolmenów
-Zmieniono enchant odrzut w broniach Championa Areny na Zaklęty płomień. Jest on bardziej przydatny w pvp.

Kontent - Arena PVP:
-Codziennie 3 najlepsze osoby na arenie dostają odpowiedno 1000/750/500 $
*Zaczynamy od przyszłego tygodnia
-Znerfiono armora tarczownika
*Powraca do wartości z przed dzisiejszego dnia
-Zastąpiono przycisk opóźnionej śmierci przyciskiem opóźnionej trucizny
*Śmierci był zbyt potężny dla magów.
-Nie można już otwierać drzwi w domkach na arenie. Są otwarte na stałe


Magia to potęga!

Offline

 

Uniwersalny adres serwera: s604451.csrv.pl

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.slanderers.pun.pl www.evermore.pun.pl www.rewalidacja.pun.pl www.karierapilkarska.pun.pl www.3lo1b.pun.pl