TO JEST MINECRAFT

TO JEST MINECRAFT

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Forum prywatnego serwera minecraft.
By uzyskać dostęp do Forum zaloguj bądź zarejestruj się!
IP serwera: s604451.csrv.pl



Zapraszam do komentarzy w Chat Box'sie"

#31 2017-11-20 18:54:19

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.3.4

Update Gildii Magów:

Arcymag Jeedrzej zdecydował iż Natchnieni powinni zająć się czymś innym niż miksturami i zaklęciami. W końcu z tym dadzą sobie rade ludzie. Zamiast tego, postanowił wysyłać swoich magów do walki z innymi problemami.

#OdAdmina
Uznałęm iż questy z gildii magów są strasznie farmerskie i nudne. Dlatego zupełnie je przebudowałem aby był z nich jakiś fun. Oczywiście prędko się znudzą, lecz przynajmniej nie będzie już stania przy statywach i craftowania 30 potek.

Głównym celem Gildii Magów jest zdobywanie wiedzy, oraz rozpowszechnianie magii w ZS. Tego też będą dotyczyć nowe misje.

Zdobywanie wiedzy:
Ruiny Pradawnych są najważniejszym źródłem sztuk magicznych, dlatego arcymag chciałby abyście codziennie zbadali jedne ruiny i przynieśli z nich relikt do badań:

Poniedziałek - Ruiny Shateri:
MIejsce to prawdopodobnie było swego rodzaju karczmą. Ale co się w nim dokładnie wydarzyło...?

Wtorek - Ruiny Daritii:
Wyglądają na pozostałości po bliżej nieokreślonym garnizonie albo noclegowni. Ale czy na pewno...?

Środa - Ruiny Tarveni:
NIegdyś pracowali tam pradawni biurokraci. Niewiele jednak zostało z ich zapisków.

Czwartek - Ruiny Manaves:
Jakis rodzaj świątyni. Ale ku czci którego boga?

Piątek - Ruiny Tharerin:
Przypominają pomieszczenia rytualne. Tylko po co one pradawnym...?

Sobota - Ruiny Ternire:
Najwidoczniej tam kiedyś mówcy wygłaszali swoje kazania. I jak się to dla nich skończyło?

Niedziela - WOLNE


Rozpowszechnianie wiedzy:
Placówki gildii służą całym sektorom. Niestety pracujący w nich magowie czasem mają poważne problemy i pomoc natchnionych bardzo by im się przydała. Arcymag chciałby abyście codziennie odwiedzili jedną z placówek i odebrali raport:

Poniedziałek - Zachód:
W tornhallu Magowie pracują nad teleportacją. Z tego powodu dość cięzko się z nimi skontaktować...

Wtorek - Centrum:
Czarodzieje w Mieście Głównym zajmują się zazwyczaj zbieraniem książek. Niestety często zupełnie pochłania ich czytanie...

Środa - Lodowiec:
Magowie z Kartaginy wykorzystują środowisko do badań nad chłodem i zimnem. Chyba jednak tym razem przesadzili...

Czwartek - Okręg Jeżogradzki:
Czarodzieje z Meridionu mają stałe problemu z ruinami pod miastem. NIeumarli zawsze przeszkadzają w pracy.

Piątek - Wielkie Bagna:
Magowie z Senelaweri wykorzystują ruiny pradawnych jako bazę badawczą. Ma to pewne konsekwencje...

Sobota - Mroczna Puszcza:
Czarodzieji z Bellumi bez przerwy zalewa woda z pobliskich bagien. Trudno im się z tym uporać.

Niedziela - WOLNE


W skrócie. Codziennie 1 relikt i 1 raport. Jak w GW. Powodzenia!

PS Teleporty są w GM tam gdzie był targ. I tak nikt go nie używał XD


Magia to potęga!

Offline

 

#32 2017-11-22 14:54:22

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.3.5

Bugfixy:
-Usunięto ciernie mobkom z ED
-Dopracowano questy w gildii magów. Teraz lokacje blokują pewne rzeczy (Np owoce chorusu)

Drobne zmiany:
-Dopracowano Imperium Elfickie(Posadzono około 1000 drzew)
-Dodano NPC do gildii zabójców. Enjoy dark climat
-Dopracowano Okręg Jeżogradzki(Dodano kilka wysp na morzu)
-Dopracowano wygląd gildii wojowników(Będzie jeszcze ulepszany)
-Dodano smoka latającego nad Smoczą Pieśnią
-Od teraz elitarne klasy magiczne(magowie) również przy spawnie otrzymują rasowe efekty(Jest płyta w miejscu w ktorym się respią). Dzięki temu nie muszą zawsze po śmierci się tepać do miasta głównego
-Od teraz zarządcy nie mogą już przenosić miast. Powód jest czysto fabularny - trudno wyjaśnić jak w miesiąc przeniesiono całe miasto. (Dlatego polecam budować swoje miasto z rozwagą i precyzją )


Magia to potęga!

Offline

 

#33 2017-12-05 22:23:28

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.4.0 - Natura Wielkich Bagien

Kontent - Wielkie Bagna:

Wraz z kolejną minifabułą, updatuje następne lokacje. Czas na Wielkie bagna. Licze iż wam się spodoba. Do dzieła!

Nie lekceważcie mocy drzemiącej w Wielkich Bagnach...
Wielokrotnie bywaliście na ich terenach, czy to odwiedzają trolla, czy odbierając nagrody od gildii zadaniowych. Lecz czy kiedykolwiek naprawdę spróbowaliście poznać i zrozumieć ów lokację? Ma ona swoje problemy, swoje tajemnice... Podejmijcie wyzwanie i postarajcie sie je odkryć!


Minifabuła - Dary Wielkich Bagien
Na ów niezbyt zaludniony sektor spadła zaraza, sprawiając iż wszelkie uprawiane rośliny gniją i umierają. Dla średnio zamożnych mieszkańców, jest to wielki problem, na szczęście pewien alchemik zamierza go rozwiązać! Niestety... jak zawsze bez pomocy arcymaga i drużyny natchnionych niewiele z tego wyjdzie.

*Minifabułą klasycznie wymaga 4 osób, które wcześniej ukończyły poprzednie minifabuły.


Wprowadzenie lokacji fabularnych:
Ciężko za pośrednictwem MC dokładnie odwzorować lore naszego serwera. W końcu gra nie wspiera wielu rzeczy które wg fabuły powinny istnieć. Pomysł Fabularnych lokacji, stara się naprawić ów problem.
Czym zatem są te miejsca? Lokacjami specjalnie dostosowanymi do lore, takimi których MC sam nie zdołał wygenerować. Są one przerobione graficznie, respią specjalne mobki i ogólnie starają się oddać pełną fabularność serwera. Oto kilka przykładów:

-Las Gholi - Podziemny las na bagnach. Występują tam Onyxony. Żadne inne mobki prócz pająków i wiedźm nie mogą się respić.
-Klify Straceńców - Lodowe klify w KG. Wiszą nad przepaścią. Pojawiają się tam lodowe upiory a respią wyłącznie nieumarli.

Fabularne lokacje będą kolejno dodawane w różnych krainach aż osiągniemy niezłą zgodność fabularną.


Dodanie Odkrywców:
Do zjednoczonych sektorów zawitała nowa gildia zadaniowa!
Admin ogólnie zauważył problem naprawiania armora podczas dungeonu/fabuły, dlatego dodał opcję rozwiązującą go. Odkrywcy zlecają questy związane z Strefami fabularnymi, a dokładniej, z mobkami w nich się respiącymi. Z każdego mobka w strefie ma szansę polecieć specjalna potka. Jest to mikstura dużo lepsza niż te bazowo dostępne w grze, można ją wykorzystać na fabułach czy innnych. Ale Odkrywcy płacą 10 buteleczek z expem za każdą takową potkę.
*Brak bezpośrednich zadań czy limitów. Po prostu przynosicie ile chcecie potek ze stref fabularnych.
*Rzucając buteleczki z expem naprawiacie sety
*Klasycznie skrzynki obok poszukiwaczy przygód


Wprowadzenie nowego sklepu:
Po wykonanej minifabule, Hanwel nie obawiając się już zarazy, zajął się przygotowywaniem mikstur. Sprzedaje je od eraz w swojej pracowni. Serdecznie zaprasza do zakupów


Bugfixy:
-Naprawiono fakt że niektóre mroczne ołtarze dropiły itemy bez mendinga


Magia to potęga!

Offline

 

#34 2018-05-16 13:34:15

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.4.1

Gildie:
-Usunięto system punktów gildii.
-Od teraz za każdego questa otrzymujecie 300$ oraz 1 pkt reputcji. Punktów reputacji NIE DA SIĘ wydawać. Oznaczają one jedynie ile wykonaliście questów i odblokowują nagrody.
-Nagrody z gildii kupujecie teraz za $ a nie za punkty.
-Dodano do każdej z gildii salę nagród gdzie możecie kupić nagrody(o ile macie je odblkowoane). Nie potrzeba już do tego admina.
-Zaktualizowano ceny nagród z gildii.

GD oraz ED:
-Od teraz nie trzeba czekać aż admin aktywuje kolejną salę z mobkami, są bowiem przyciski(zostaną pewnie zmienione na płyty naciskowe) które je uruchamiają. Boss jednak pojawi się dopiero jak zginą wszystkie mobki we wszystkich salach.
-W ten sposób admin może przechodzić dungeony wraz z wami. Przynajmniej do bossa XD


Magia to potęga!

Offline

 

#35 2018-06-16 10:05:34

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.4.2

Bugfixy:


Drobne zmiany:
-Bch już nie zarządza gildią kupców

Gildie:
-Zaktualizowano nagrody w gildii magów. Dodano także nowy krąg.
-Zaktualizowano nagrody w Gildii WOjowników. Dodano także nowy poziom
-Zaktualizowano nagrody Gildii Zabójców
-Dodano nagrody gildii kupców
*Od teraz gildia kupców posiada oferty tematyczne z każdego z sektorów
*Oferty te są nieco droższe niż ich wersje sektorowe(przykład - zakład kamieniarski brouvera)
*Każda koleujna minifabuła odblokowuje nowe oferty


Magia to potęga!

Offline

 

#36 2019-11-11 12:53:52

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.4.3

Bugfixy:


Nowy kontent:
- Dodano 7 nowych Solo Dungeonów:
* Strażnica Senelaweri - Podstawowy
* Górski Szlak - Podstawowy
* Zasypana Osada - Podstawowy
* Obóz Bandytów - Zaawansowany
* Zrujnowana Oczyszczalnia - Zaawansowany
* Polana Tajemnic - Zaawansowany
* Kopalnie Rozpaczy - Elitarny

Drobne zmiany:
- Zmieniono kolejność SD w gildii wojwników.
* Jeżeli ogólna liczna SD jest mniejsza od daty dzisiejszej to odejmujemy od dnia smiesiąca liczbę SD i mamy nr SD na dzisiaj.
* Jeżeli ogólna liczba SD jest większa od daty dzisiejszej, to dzień miesiąca jest nr SD na dzisiaj.

Gildie:
-Zaktualizowano pracę w gildii kupców. Od teraz gildia zleca codziennie 2 questy: 1 na rezydencje i 1 na lokację. Oba są questami eksploracyjnymi, tzn nie ma w nich walki. Więcej informacji na stronie gildii:http://www.tjm.pun.pl/viewtopic.php?pid=2309#p2309


Magia to potęga!

Offline

 

#37 2019-11-12 12:17:38

 Jeedrzej

Arcymag

Re: Patch Notes

TJM - Wersja 1.4.4

Bugfixy:
- Usunięto ciernie z dungeonu Kanion Furii (po raz kolejny mam wrazenie)
- Naprawiono niespawnujące się moby w SD Strażnica Senelaweri

Drobne zmiany:
- Dodano rytuał nocy na pierwszym kręgu gildii zabójców.
- Znacznie znerfiono SD Wichrowy Szczyt i Sala Próby
* Wymagane jest przetestowanie.
- Zmieniono nazwę klasy Elitarny_Mag na Elementalista


Magia to potęga!

Offline

 

Uniwersalny adres serwera: s604451.csrv.pl

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.karierapilkarska.pun.pl www.nieziemskieistoty.pun.pl www.slanderers.pun.pl www.rewalidacja.pun.pl www.evermore.pun.pl